Dámský kilt do sauny

Dámský kilt do sauny

od 399 Kč
330 Kč bez DPH

										
																		
									
									
+
-
od 399 Kč
330 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (5. 12. 2024 u vás)
Info o doručení

Saunový kilt je praktický oděv, vhodný do wellness. Jeho výhodami jsou vysoká absorpce vlhkosti a rychlé schnutí. Využitelný je v sauně, na masáži nebo po koupeli.

Kilt do sauny pro dámy je šitý ve volném střihu z látky s vaflovým vzorem. Vzdušný materiál kiltu vám při nošení zaručí pocit lehkosti, přirozenosti, pohodlnosti a současně vytvoří elegantní vzhled. Pokrývá větší část těla a využijí jej rovněž pánové vyšší postavy.

Vyroben je ze 100% bavlny, což ocení také alergici a lidé s citlivou pokožkou.

Vrchní část kiltu je stažena gumičkou, se zapínáním na suchý zip pro snadnější oblékání a bezpečné nošení. Na pravé straně oděvu se nachází funkční kapsa.

Rozměry: 150 x 70 cm
Materiál: 100% bavlna
Barva: bílá / béžová

Recenze 10

Jana
25.11.2024

Kilt je z lehkého materiálu, moc příjemný, neprůhledný, lehký, rychle schne, délka akorát. Velká spokojenost.

0.0.0
velvesa
Gabriela
31.10.2024

Maximální spokojenost

0.0.0
velvesa
Béli Tibor
21.10.2024

Příjemný materiál, maximální spokojenost!

0.0.0
velvesa
Marianna Semjonová
11.10.2024

Příjemný materiál. Maximální spokojenost.

0.0.0
velvesa
Daška Polomčáková
7.9.2024

Příjemný, kvalitní materiál

0.0.0
velvesa
Bea
14.8.2024

Skvělý! Velice dobrý materiál.

0.0.0
velvesa
Ivona
2.1.2024

Doporučuji, jen uvidíme, po kolika vypráních bude držet ten suchý zip. Jinak materiál fajn.

0.0.0
velvesa
Cili Nagy
27.12.2023

Vynikající produkt. Doporučuji❗

0.0.0
velvesa
Lné Zsuzsa
20.7.2023

Velice příjemný materiál, je příjemný pocit být v něm. Suchý zip byl příliš pevný, proto jsem ho vyměnila za patent. Doporučuji tento vynikající produkt!

0.0.0
velvesa
Mármarosiné Kiss Melinda Erzsébet
22.4.2023

Výborné zboží - materiál je super

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás