Vibrační pistole Hi5 Cooper

Vibrační pistole Hi5 Cooper

1 877 Kč
1 551 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 877 Kč
1 551 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

3 úrovně vibrace pro relax a zdraví
Masážní pistole účinně uvolňuje svaly, zmírňuje bolest a snižuje pocit ztuhlosti. Přístroj je vhodný jak na domácí automasáže, tak i pro sportovce, fyzioterapeuty, maséry a fyzicky aktivní lidi. Na masážní pistoli si můžete nastavit 3 úrovně vibrací. Nastavením požadovaných vibrací se můžete zaměřit na konkrétní svalové skupiny a přizpůsobit terapii podle potřeby, ať už se jedná o hloubkovou masáž, zmírnění ztuhlosti a bolesti, svalovou regeneraci nebo uvolnění napětí. Masáž tímto přístrojem zlepšuje krevní a lymfatický oběh, kromě toho je vhodná i pro regeneraci po cvičení.

Tichá, výkonná a jednoduchá na používání
Díky ergonomickému tvaru a promyšlenému designu se snadno ovládá a používá. Disponuje LED indikátorem úrovně vibrace. 2000 mAh baterie vystačí na přibližně 8 hodin bez nutnosti dobíjení, samotné nabíjení trvá přibližně 3 hodiny. Masážní pistole je tichá a kompaktní, takže si ji můžete vzít všude s sebou.

4 masážní hlavice
  • plochá hlavice pro větší svaly na zádech a stehnech
  • kulatá hlavice z měkké odolné pěny vhodná na celé tělo
  • vidlicová hlavice pro masáž krku, zad a citlivých svalů
  • hrotová hlavice pro hloubkovou masáž meridiánů, kloubů a obtížně dostupných míst

Technické parametry:
Výkon: 16-60 W
Jmenovité napětí: 8 V
Jmenovitý proud: 2 A
Výstupní napětí: 5 V
Výstupní proud: 2 A
Frekvence: 50/60 Hz
Váha: 390 g
Maximální rychlost: 3200 úderů/min.
Kapacita baterie: 2000 mAh
Typ baterie: nabíjecí lithiová baterie
Rozměry: 75 x 38 x 130 mm

Balení obsahuje masážní pistoli, 4 masážní hlavice a nabíjecí USB-C kabel. Adaptér není součástí balení.

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás