Masážní olej Zelený čaj 1l

Masážní olej Zelený čaj 1l

299 Kč
247 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
299 Kč
247 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Masážní olej s extrakty zeleného čaje určený pro sportovní i relaxační masáž, vhodný i pro aromaterapii.

Zelený čaj obsahuje velké množství vitamínu C a vitamínů skupiny B, antioxidantů, minerálů a stopových prvků. Účinky zeleného čaje mají velmi příznivý vliv na pokožku. Přispívají k omlazení a zpevnění pokožky, působí jako prevence proti jejímu poškození slunečním zářením.

Masážní olej s extrakty zeleného čaje působí zklidňujícím a relaxačním účinkem na celé tělo, tiší svalovou únavu. Čistí a regeneruje pokožku, odstraňuje z ní škodlivé látky. Pečuje o pokožku u osob s častým výskytem kožních problémů. Má rovněž příznivý účinek při revmatických a kloubních potížích a zlepšuje pohyblivost bolestivých míst.

Způsob použití:
  • obsah velkého množství vitamínů, antioxidantů, minerálů a stopových prvků
  • příznivé účinky na pokožku
  • omlazující a zpevňující účinky na pokožku
  • prevence proti škodlivým účinkům UV záření
  • zklidňující a relaxační účinky
  • čistící a regenerační účinky
  • vhodný při výskytu kožních onemocněních
  • pomáhá při bolestech kloubů a zlepšuje jejich pohyblivost

Obsah balení: 1l

Recenze 5

Ivan
1.10.2024

Svěže voní a dobře se s ním masíruje. Klienti si přejí hlavně tento olej.

0.0.0
velvesa
Jana
6.12.2023

Pěkně jemně voní, klienti jsou nadšení

0.0.0
velvesa
Alena
19.3.2023

Používám ho už léta. Příjemná vůně, výborná skluznost.

0.0.0
velvesa
Natalia
22.9.2022

Opravdu výborný olej, jsem spokojená a doporučuji. Cena také je skvělá. Určitě budu ještě objednávat.

0.0.0
velvesa
Anonymní zákazník
6.9.2022

Tento masážní olej je příjemné vůně, bez zápachu, umožňuje snadné klouzání, je hypoalergenní.

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás