Reklamace

Prosím kontaktujte nás v případě jakékoliv reklamace. Snažíme se řešit situaci ve spolupráci s Vámi co nejrychleji a tak, abychom Vám v rámci možnosti vyhověli.

Připravte si číslo objednávky, adresu místa, kde je třeba reklamované zboží vyzvednout a kontaktní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo a e-mailovou adresu).

 

Záruční reklamace

Reklamace v záruční době 2 roky řešíme co nejrychleji a dopravní náklady při reklamací bereme na sebe. Kontaktujte nás, prosím. Reklamaci a dopravu s ní spojenou vyřešíme k Vaší spokojenosti.

 

Expres reklamace

Okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace expres reklamace . Pokud nám do 12:00 v pracovní dny nahlásíte poškození nebo nefunkčnost zboží a doručíte e-mailem fotografie poškození či chyby, reklamaci řešíme okamžitě. V následující pracovní den Vám doručíme zdarma nový výrobek na výměnu nebo náhradní díl.

 

Pozáruční reklamace

Pozáruční reklamaci řešíme stejně rychle jako záruční. Náklady při reklamaci po záruce snáší zákazník. Někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál. Prosím kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme.

Mgr. Erik Minárik

Tel. objednávky / Infolinka
07:00 - 15:00
pátek do 14:00

Mgr. Erik Minárik

Potřebujete poradit? Napište nám.