Hořčíkový olej s OptiMSM 200ml

Hořčíkový olej s OptiMSM 200ml

450 Kč
372 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
450 Kč
372 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (21. 10. 2024 u vás)
Info o doručení

Přírodní hořčíkový olej s obsahem MSM (methylsulfonylmethan) na bolestivé klouby a svaly. Pomáhá udržovat normální funkci svalů, pozitivně působí na psychiku, zmírňuje únavu a vyčerpání a odbourává stres. Až 28% koncentrace hořčíku spolu s MSM z něj činí vhodný doplněk stravy pro všechny, kteří vyznávají aktivní životní styl.

Hořčík dodává tělu energii, podporuje imunitní systém a správnou funkci svalů. Navíc jsou jeho účinky vhodné při zvýšeném stresovém vypětí. MSM má zase příznivé účinky na klouby.

Hořčíkový olej je 100% přírodní a bez konzervačních látek. Pochází z mořského dna Zechstein, kde byl 250 milionů let chráněn před vnějšími vlivy, což zajišťuje nejčistší formu chloridu hořečnatého.

Použití: Doporučená denní dávka je 2,5 ml (257 mg hořčíku a 312 mg MSM). Díky svému složení a aplikaci ve spreji se olej snadno vstřebává. Naneste na problematické místo, vmasírujte do pokožky a nechte působit. Po aplikaci může dojít k zarudnutí pokožky nebo můžete pocítit mravenčení, pokud tyto reakce do 20 minut neustoupí, smyjte olej vodou. Jemné štípání a brnění pokožky jsou přirozené při vyšší potřebě hořčíku.

Balení: 200 ml

Upozornění: Vyhněte se očnímu okolí a nenanášejte olej na čerstvě oholenou nebo poraněnou pokožku. Výrobek uchovávejte mimo dosah dětí.

Složení: Aqua, Magnesium Chloride, Dimethyl Sulfone (MSM), Magnesium Sulfate, Potassium Chloride, Sodium Chloride, Calcium Chloride

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás