Jednorázová prostěradla 100m x 70cm

Jednorázová prostěradla 100m x 70cm

249 Kč
206 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
249 Kč
206 Kčbez DPH
SKLADEM 15 a více ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Jednorázové plachty z netkané textilie s hustotou 15 g/m2. Hebký a na dotek příjemný materiál.

Praktická náhrada za klasické plachty. Vysoký hygienický standard a ekonomické řešení pro váš provoz.

Balení: role 100m x 70cm

Recenze 11

Mallerné Zsuzsi
2.7.2024

Super, že jsou dostupné také v roli. Používám jen takové. Pohodlné, ekonomické řešení

0.0.0
velvesa
Alena K.
7.2.2024

Jednorázové plachty v roli uchycené v držáku na masážním stole jsou nachystány pro bleskové použití a mně konkrétně velmi šetří čas. Velmi doporučuji

0.0.0
velvesa
P.Valach
28.1.2024

Jsem velmi spokojen

0.0.0
velvesa
Peter
28.12.2023

Velká spokojenost, rychlé dorucení

0.0.0
velvesa
Shabika masszázs
19.5.2023

Obchod je super, objednávání je rychlé, produkt je přesně tak perfektní, jak má být.

0.0.0
velvesa
Zsuzsa
23.3.2023

Jedním slovem... Perfektní! S produktem jsem velmi spokojena! Pokud bude k dispozici, koupím pouze toto.

0.0.0
velvesa
Honza206
11.12.2022

Spokojen používám jen vaše

0.0.0
velvesa
Barbora Holubova
26.10.2022

Skvělé, používám jej už dva roky, kupuji jen tyto, jsem moc spokojená.

0.0.0
velvesa
Marian
17.5.2022

Mohu říci jen to, že tyto prostěradla jsou levným řešením vysokého hygienického standardu. Jsou praktické. Existuje také perforovaná verze, na každých 100 cm. Doporučuji je

0.0.0
velvesa
Fyziobet, s.r.o.
31.1.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Anonymní zákazník
3.9.2022

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás