Ručník 30x30cm BARIS

Ručník 30x30cm BARIS

29 Kč
24 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
29 Kč
24 Kčbez DPH
SKLADEM 20 a více ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Malý ručník v rozměrech 30 x 30 cm, díky praktické velikosti a dobré kvalitě je všestranně využitelný v masérských a fyzioterapeutických provozech, kosmetických salonech, v hotelích i v domácnostech.

Praktické tipy na využití ručníku BARIS:
  • ručník na ruce pro klienty
  • zastínění očí při masážích a ošetřeních
  • po nahřátí jako krytí při ošetřeních obličeje a dekoltu
  • utírání rukou a nohou při manikúře a pedikúře

Materiál: 100% bavlna
Gramáž: 500g / m2
Rozměry: 30 x 30 cm
Česká / Slovenská výroba

Recenze 5

Barbora
26.6.2024

Velmi kvalitní produkt, používám jako ručníky na obličej

0.0.0
velvesa
Monika
7.5.2022

Jsem manikérka a tyto ručníky využívám při procedurách. Jsou praktické, spolehlivě absorbují vlhkost a jsou příjemné na omak. Určitě objednám další ;)

0.0.0
velvesa
Martina
27.4.2022

Mám citlivou pleť, která vyžaduje specifickou péči. Ne každý materiál ručníku mi dělá dobře, ale tento ručník BARIS je mimořádně měkký, savý a ohleduplný k pokožce. Jelikož je malý, jednoduše ho sbalím a mám ho vždy po ruce i mimo domov.

0.0.0
velvesa
Éva
2.4.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Anonymní zákazník
29.8.2022

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás