Stop celulitidě krém na horký tělový zábal 500g
Verana horký tělový zábal Stop celulitidě je vyroben na vodní bázi, díky čemuž dokážou jeho složky proniknout hluboko do všech vrstev pokožky. Krém tak účinně hydratuje a vyživuje pokožku během celé zábalové procedury.
Jedinečnou složkou horkého tělového zábalu Stop celulitidě jsou 100% přírodní olejové výtažky z červené papriky, skořice, pepře, zázvoru, kopřivy, jakož i silice grapefruitu a citronu.
Během zábalu krém Stop celulitidě přehřívá pokožku, stimuluje krevní oběh a metabolismus v těle, podporuje odbourávání tukových buněk a pomáhá účinně bojovat proti celulitidě. Pokožku vyživuje vitamíny a minerály, pomáhá zpomalovat proces jejího stárnutí, redukuje jemné vrásky a strie. Kromě toho pomáhá obnovit pružnost a pevnost pokožky.
Lehká vůně citronu a grapefruitu povzbuzuje, uvolňuje napětí a únavu a zklidňuje nervový systém.
Použití: Krém naneste na pokožku, tělo zabalte do fólie a přikryjte teplou přikrývkou. Po 30 - 40 minutách smyjte krém teplou vodou nebo otřete pokožku vlhkým ručníkem. Průměrná spotřeba krému na zábal je od 15 do 40 g na jednu proceduru.
Složení (INCI): Aqua, Brassica Campestris Seed Oil, Zea Mays Germ Oil, Glycerin, Hydrogenated Palm Kernel Oil, Polyglyceryl - 3 Dicitrate/Stearate, Glyceryl Stearate, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Vanillyl Butyl Ether, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Capsicum Annuum Fruit Extract, Zingiber Officinalis Root Extract, Piper Nigrum Fruit Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Citrus Grandis Seed Oil, Citrus Limon Peel Oil, Tocopherol, Limonene, Citral
Balení: 500 g
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás