Adjustační ponožky Blue

Adjustační ponožky Blue
Adjustační ponožky Blue
Adjustační ponožky Blue
Adjustační ponožky Blue

Adjustační ponožky Blue

590 Kč
488 Kč bez DPH

										
									
									
+
-
590 Kč
488 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (26. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Adjustační ponožky jsou terapeutická pomůcka pro děti i dospělé navržena tak, aby oddělila a natáhla prsty na nohou a tím uvolnila nejen prsty, ale také celé chodidlo. Ponožky při správném používání udržují prsty mobilní a prokrvené a chodidlo uvolněné.
Doporučují je fyzioterapeuti a podologové jako doplněk léčby - tj. aktivního cvičení a fyzioterapie - při problémech nohou jako jsou vbočený palec (hallux valgus), ploché nohy, kladívkové prsty, prsty stlačené k sobě nebo křivé prsty na nohou, bolestivé paty a pod.

Pomáhají také při únavě nohou a bolestech, které se mohou objevit při běžné námaze jako chůze, stání nebo běh v úzké, stažené obuvi a při nošení vysokých podpatků, při sedavém zaměstnání, nadváze nebo příliš teplém počasí.

Adjustační ponožky NEJSOU určeny do bot ani pro běžnou chůzi, nosí se výhradně v klidovém režimu, kdy nohy nejsou pod tlakem, vsedě, vleže nebo na noc. S nošením adjustačních ponožek je třeba začínat pozvolna podle návodu a řídit se vlastními pocity.

Krátký návod na správné používání adjustačních ponožek:
  1. Obujte si adjustační ponožky tak, aby nožičky vyšité na nártu nad prsty směřovaly vždy k sobě! (pro správné odlišení pravé a levé ponožky).
  2. Prvních pár dní si umístěte meziprstní oddělovače mezi špičky prstů a adjustační ponožky noste přibližně 15-20 minut denně (děti 5-10 minut).
  3. Po několika dnech nošení ponožek posuňte oddělovače do poloviny prstů a noste adjustační ponožky přibližně 1-2 hodiny denně (děti 30-60 minut).
  4. Po několika týdnech budete schopni posunout oddělovače naprosto mezi prsty, pro maximální efekt a pohodlí pro nohy a nosit adjustační ponožky několik hodin denně podle potřeby nebo celou noc (u dětí se spaní v ponožkách nedoporučuje!).

Originální adjustační ponožky mají volnější lem, vyšité nožičky na nártu pro odlišení pravé a levé ponožky (nožičky musí směřovat prsty vždy k sobě) a otevřenou přední část se čtyřmi oddělovači, které vyvíjejí jemný tlak na prsty u nohou. Oddělovače se vyrábějí ručně pod přísnou kontrolou, protože dodržení správné délky a šířky oddělovačů je klíčové pro dosažení maximálního efektu ponožek.

Jak vybrat správnou velikost adjustačních ponožek?
Adjustační ponožky se vyrábějí v poněkud větší velikosti, než jsou běžné ponožky a jelikož mají otevřenou špičku, většinou sednou správně.

Při výběru velikosti adjustačních ponožek berte kromě délky nohy v úvahu také celkovou stavbu nohy: velikost meziprstových mezer, výšku nártu nebo drobnost či mohutnost chodidla. Pokud je vaše velikost nohy na hranici mezi dvěma velikostmi adjustačních ponožek (např. si kupujete boty ve velikosti 38 i 39), vybírejte si menší z hraničních velikostí, pokud máte útlé chodidlo a prsty a větší z velikostí, pokud vaše chodidlo a prsty jsou širší .

Velikost S: běžná velikost bot od 35 po 38
Velikost M: běžná velikost bot od 39 po 42
Velikost L: běžná velikost bot od 43 po 46

Složení: 90% bavlna, 7% polyester, 3% elastan

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás