Chladivý krém s hořčíkem SPORT SOS 200ml
Ať už vyrážíte do přírody nebo za svými oblíbenými sportovními aktivitami, nezapomeňte mít vždy po ruce chladivý krém s hořčíkem SPORT SOS. Zklidňuje namáhané svaly a klouby a funguje jako skvělá první pomoc při bolestech.
Složení krému SPORT SOS je speciálně navrženo pro milovníky sportu a aktivního životního stylu, kteří potřebují rychlou a účinnou regeneraci. Krém obsahuje mentol pro okamžitou úlevu od bolesti, přírodní extrakt ze zázvoru a arniky, o kterých je známo, že mají blahodárný vliv na svaly a klouby a hořčík, který dodává tělu energii, podporuje imunitní systém a správnou funkci svalstva.
Použití: Krém se snadno nanáší a nezanechává pocit mastnoty. Naneste jej na potřebné místo a vmasírujte. Lze jej použít před, během nebo po sportovním tréninku na podporu regenerace. Používejte několikrát denně dle potřeby.
Upozornění: Zabraňte vniknutí krému do očí nebo na sliznice. Uchovávejte mimo dosah dětí. Při použití se může objevit brnění a mírné štípání, což je normální projev při vstřebávání hořčíku.
Skladování: Skladujte při pokojové teplotě, chraňte před vysokými teplotami.
Balení: 200 ml
Složení (INCI): Aqua, Glycerin, Helianthus, Annuus Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Magnesium Chloride, Glyceryl Stearate, Menthol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Cocos Nucifera Oil, Polyglyceryl-6 Palmitate/ Succinate, Isostearyl Alcohol, Ricinus Communis Seed Oil, Simmondsia Chinesis (Jojoba) Oil, Tocopheryl Acetate, Phenethyl Alcohol, Butylene Glycol Cocoate, Cetearyl Alcohol, Arnica Montana Flower Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Glycine Soja (Soybean) Oil, Tocopherol, Ethylcellulose, Xanthan Gum, Sodium Chloride, Potassium Chloride, Magnesium Sulfate, Calcium Chloride, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás