Akupresurní masážní prsten

Akupresurní masážní prsten
Akupresurní masážní prsten
Akupresurní masážní prsten
Akupresurní masážní prsten

Akupresurní masážní prsten

50 Kč
41 Kč bez DPH

										
																		
									
									
+
-
50 Kč
41 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Malý, ale šikovný. Drobná pomůcka z drátku z nerezové oceli, který je vytvarován do trojúhelníčků. Posouváním prstenu po prstech masírujete a stimulujete akupresurní body. Pokud pracujete denně na počítači, hrajete často na kytaru, masírujete, věnujete se ručním pracím nebo máte věčně studené ruce, toto je společník pro vás. Díky malé velikosti a váze se vejde všude - do auta, kabelky, školní tašky či na pracovní stůl.

Přínosy akupresurního prstenu
  • zlepšení prokrvení a přehřátí prstů
  • zlepšení pohyblivosti prstů a jejich kloubů
  • relaxace unavených prstů na ruce
  • masáž akupresurních bodů
  • zlepšení koncentrace a činnosti mozku
  • ulevuje od stresu a nervozity - vhodný pro lidi, kteří trpí zlozvykem okusování nehtů
  • zlepšení toku energie a lymfy - pomáhá při pocitu necitlivých nebo oteklých prstů

Použití: Nasaďte postupně na každý prst a opakovaně pomalu rolujte nahoru a dolů. Používejte 5-10 minut denně, cca 30 sekund na jednom prstě. Prsten není vhodný na celodenní nošení! Nepoužívejte na poškozenou a poraněnou pokožku.

Materiál: nerezová ocel
Velikost: univerzální

Recenze 9

Elisabeta
30.9.2023

Dostala jsem balíček. Uvnitř byl návod na hořčíkový olej!? S masážními prsteny jsem spokojena. Mám dvě stížnosti od rodiny, prstýnky se rozešli.

0.0.0
velvesa
Jaroslav
15.9.2023

Z cest po Indii jsem přinesl dva masážní kroužky, vydržely asi 6 let intenzivního používání. Tyto, které jsem si zde nyní koupil, vypadají podobně, ale nedosahují účinnosti, na jakou jsme zvyklí, protože jsou zhotoveny z jemnějšího materiálu a neposkytují potřebný masážní tlak.

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Bohužel určitě to není tentýž výrobek, jaký jste měl z Indie, v každém případě masáž prstenem je citelná a na prstu jsou stopy po prstenu i viditelné.

18.9.2023
velvesa
Kata
1.9.2023

Všechno bylo v pořádku, dostala jsem to, s čím jsem počítala. Jsem spokojená s produktem i s obchodem.

0.0.0
velvesa
Jakub
13.6.2023

Podle očekávání

0.0.0
velvesa
Kata
22.2.2023

Bohužel, po pár dnech se roztrhlo.

0.0.0
velvesa
Beáta
2.2.2023

produkt poskytuje to, co jsem od něj očekávala, a to dokonale...

0.0.0
velvesa
Dobóczky
4.11.2022

Vybrala jsem si zlatou barvu, už jsem ho několikrát objednávala jako dárek pro rodinné příslušníky a příbuzné... všichni si ho pochvalují. Je velmi dobrý pro masáž unavených prstů na rukou a dokonce i na nohou. Doporučuji každému.

0.0.0
velvesa
Ilona
1.6.2022

Objednala jsem si stříbrnou variantu. Drobný a účinný, nosím ho s sebou do práce. Velice příjemně se jím masíruje. Doporučuji všem, co vykonávají namáhavá manuální práci.

0.0.0
velvesa
Marika
30.5.2022

Tento prsten jsem našla naprosto náhodně, když jsem si prohlížela vaši nabídku pro maséry. Rozhodla jsem se pro ten zlatý. Používám ho po celodenní práci, kdy jsou mé prsty již vytížené a ochablé. Malá věcička, ale dokáže pomoci ;)

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás