Akupresurní podložka červená 125x40cm
Akupresurní podložka a půlválec jsou masážní pomůcky, které vám zprostředkovávají akupresurní terapii, inspirovanou tradiční čínskou medicínou, akupunkturou. Pomocí kruhových rozet se speciálními masážními hroty dokáže pomoci při zdravotních komplikacích, kompletně zregenerovat váš organismus a dopřát kvalitní odpočinek.
Akupresurní set má měkkou, pohodlnou výplň s potahem z příjemné, přírodní bavlny.
Kruhové rozety na pomůckách intenzivně stlačují více akupresurních bodů zároveň. Tím se stimuluje krevní oběh, zpevňuje pokožka a podporuje tvorba endrofinů, které jsou zodpovědné za úlevu od bolestí, migrén či nespavosti.
Akupresura vám také pomůže zlepšit náladu, neboť zmírňuje stres, nervozitu, nevolnost a poskytne vám pocit hluboké relaxace.
Akupresurní podložka a půlválec jsou praktické pomůcky, díky kterým si akupresurní masáž můžete pohodlně a bezpečně dopřát skoro kdekoli, doma, v práci nebo během cestování. Na akupresurní podložku si můžete sednout, lehnout nebo se na ni postavit a vyzkoušet masáž různých částí těla zároveň.
S akupresurním setem získáte i cestovní vak, do kterého můžete pomůcky sbalit a vzít všude s sebou.
Použití:
Rozprostřete akupresurní podložku na sedačku, postel nebo podlahu. Půlválecem si můžete podle potřeby podložit šíji, spodní záda nebo chodidla. Aby masáž měla co nejlepší výsledek, doporučuje se na podložku lehnout bez oblečení nebo jen v tenkém oděvu. Akupresurní set můžete klidně využívat každý den, po dobu 5 – 30 minut.
Parametry podložky:
Rozměry: 125 x 40 x 2 cm (délka x šířka x tloušťka)
Materiál: přírodní bavlna
Barva: červená
Počet rozet: 94
Parametry půlválce:
Rozměry: 37 x 14 x 10 cm (délka x šířka x tloušťka)
Materiál: přírodní bavlna
Barva: červená
Počet rozet: 51
Parametry rozet:
Materiál: ABS plast
Barva: červená
Balení: akupresurní podložka a půlválec s cestovním vakem
Související produkty
Recenze 1
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás
Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .