Masážní polštář BEURER MG 149
Dopřejte si plnohodnotnou masáž v pohodlí domova s masážním polštářem od německé společnosti Beurer, postaveném na principu Shiatsu – tradiční japonské terapie využívající léčebný efekt doteků a tlaku prstů.
Tlak prstů nahrazuje tlak 4 masážních hlavic.
Otáčejí se v páru, ve směru nebo proti směru hodinových ručiček.
Jeho univerzální a ergonomické provedení využijete pro masáž ramen, krku, zad i nohou. Abyste se během masáže cítili maximálně komfortně, máte možnost zvolit si dodatečnou funkci ohřevu nebo světla. Povrch polštáře je příjemný na dotek.
V případě, že máte sedavé zaměstnání a budete si chtít vzít polštář do práce, pro bezpečné upnutí masážního polštáře na sedačku nebo opěrku hlavy a krku slouží popruh se zapínáním na přezku.
Tip pro použití
Umístěte polštář do vhodné polohy. Jemně přitlačte o polštář část těla, kterou chcete promasírovat. Když budete mít jistotu, že jste v pohodlné pozici, můžete polštář zatížit v plné míře.
Relaxační a masážní účinek bude o poznání lepší, pokud se naprosto uvolníte a naladíte se na relax. Navození příjemné atmosféry a klidové dýchání vám také přinese lepší zážitek. Masážní efekt by měl být příjemný a uklidňující. Jakmile se budete cítit nepříjemně, změňte polohu, tlak na polštář nebo masáž ukončete.
Nedoporučuje se používat polštář po dobu delší než 20 minut. Po uplynutí této doby již dochází nadměrné stimulaci svalů, což v konečném důsledku v nich iniciuje napětí a bolest místo úlevy.
Charakteristika a důležité parametry:
Typ zařízení: masážní polštář
Označení: MG 149
Výrobce: Beurer (Německo)
Způsob napájení: připojení do sítě
Možnost nastavení: 1 režim masáže
Automatické vypnutí: ano
Barva: šedá - červená
Příkon: 12 W
Rozměry: 33 x 20 x 11,5 cm
Hmotnost: přibližně 1,41 kg
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás