Masážní přístroj BEURER MG 151
Beurer MG 151 je masážní pás, který lze flexibilně použít na různých místech těla - včetně zad, nohou nebo krku. Jeho vibrace pronikají hluboko do svalstva a tím uvolňují napětí a snižují stres, zklidní a dopřávají pocit pohody po náročném dni. Díky univerzálním rozměrům ho může používat každý. Jeho účinek by měl připomínat japonskou prstovou masáž Shiatsu. Nechte se unést na vlnách klidu a uvolnění s masážním přístroj Beurer MG 151.
Masážní přístroj Beurer MG 151 od německé značky Beurer se dá pohodlně umístit kolem těla. Má dvě rukojeti, které mohou být v určitých pozicích užitečné k vyvíjení tlaku na bolestivé oblasti. V zařízení je instalováno celkem osm masážních 3D hlav, otáčejícími se ve dvojicích a běžících dle potřeby vpravo nebo vlevo. Čtyři z nich jsou dodatečně vybaveny funkcí tepla a světla, které lze zapnout samostatně. Masážní síla může být nastavena ve třech úrovních. Všechny tyto funkce jsou ovládány pomocí komfortního ovládacího panelu v blízkosti jedné z rukojetí.
Charakteristika a technické údaje:
- 8 masážních hlavic 3D pro skutečnou masáž (otáčení v párech, otáčení ve směru / proti směru hodinových ručiček)
- 3 různé možnosti úrovně intenzity
- snadné použití s ovládacím prvkem na výrobku
- praktická rukojeť
- automatické vypnutí
Napájecí zdroj: ano
napájení 24W
Rozměry produktu: 104 x 18 x 13 cm
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás