Masážní přístroj BEURER MG 100
S masážním přístrojem Beurer MG 100 od německého výrobce Beurer si můžete dopřát uklidňující a relaxační poklepovou masáž v pohodlí domova.
Masážní přístroj Beurer MG 100 vám pomůže odbourat stres a napětí v těle po náročném dni. Masážní hlavice zajistí dokonalé uvolnění ztuhlých svalů díky velmi výkonným a rytmickým pohybem. Nabídne vám volbu ze tří typů programů a volbu mezi pěti stupni intenzity velmi kvalitní masáže.
Mezi programy se řadí Relax, který vám zajistí velmi uklidňující a plynulou masáž, Vital zase nabídne intenzivní a pulzující druh masáže a třetí typ Active zajistí hloubkovou a pulzující relaxační masáž.
Nechybí infračervené teplo, které posiluje účinek masáže a prohřívá svaly do hloubky. Chlubí se svými blahodárnými účinky, které uvolňují ztuhlé svaly, zlepšují prokrvení pokožky a působí proti bolesti. Je možné aktivovat samostatně nebo s masážními programy, kde dopomáhá ke zlepšení účinku masáže.
Masážní přístroj Beurer MG 100 pozitivně působí na uvolňování namožených svalů, při poruchách prokrvení a proti příznakům únavy. Masáž si můžete dopřát přesně takovou, jakou ji potřebujete díky několika masážním nástavcem a plynule nastavitelné intenzitě.
Balení obsahuje 2 výměnné nástavce. Protiskluzová a ergonomicky tvarovaná rukojeť vám zajistí dokonalou manipulaci s přístrojem a vy si můžete v klidu dopřát relaxační masáž celého těla.
Charakteristika a technické údaje:
- masážní přístroj s infračerveným světlem
- 5 stupňů intenzity masáže
- 2 nástavce
- 4 programy (start, aktiv, vital, relax)
- 2 úchyty
- infračervené světlo možné separátně vypnout
- modré podsvícení a zobrazení zvoleného programu
- 20 W
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás