BALNEA Šampon na růst a podporu vlasů 200ml

BALNEA Šampon na růst a podporu vlasů 200ml

222 Kč
183 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
222 Kč
183 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (5. 12. 2024 u vás)
Info o doručení

Posilující vlasový šampon s unikátním složením a příjemnou vůní. Obsahuje přírodní léčivou dudinskou minerální vodu, která právem patří mezi nejcennější slovenské minerální prameny, a je proslavená svými blahodárnými účinky na vlasy a vlasovou pokožku.

Kombinací aloe vera, panthenolu, rostlinných extraktů a kofeinu docílíme posílení a výživy vlasů již od kořínků. Zpevňuje jejich strukturu, aktivuje růst nových vlasů a zabraňuje jejich vypadávání. Zároveň složky jako glycerin, makadamový olej, esenciální oleje, rozmarýn a máta se postarají o hydrataci, vyživení a posílení vlasové pokožky. Po aplikaci šampon zanechává vlasy viditelně lesklejší, silnější a zdravější.

Balení: 200ml

Použití: Šampon aplikujeme na mokré vlasy, jemně vmasírujeme do pokožky a necháme působit 2-3 minuty, následně důkladně opláchneme. V případě potřeby můžeme postup zopakovat. Vhodný pro všechny typy vlasů včetně barvených.

Složení: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Macadamia Oil Glycereth-8 Ester, Sodium Cocoamphoacetate, Coco-Glucoside, Sodium Chloride, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Glyceryl Oleate, Glycol Distearate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Caffeine, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Nasturtium Officinale Extract, Tropaeolum Majus Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Mentha Piperita Oil, Tocopherol, Tetrasodium Iminodisuccinate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Citric Acid, Parfum

Recenze 1

Zuzana
3.9.2024

Sprchový gel a také šampon Dudince velmi příjemný a jsem velmi spokojená, děkuji ať se vám daří

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás