Barevné filtry k biolampě MediLight
Barevné filtry pro kolorterapii slouží jako doplněk k biolampě MediLight. Pro kompletní a úspěšný účinek světelné barevné terapie je vhodné znát barvy čaker, jelikož každá barva filtru odpovídá za vnitřní samoléčbu konkrétní části těla.
Růžový filtr
- Vhodný k ozařování celého těla
- Uvolňuje duševní i vnitřní napětí
- Brzdí agresivitu
Fialový filtr
- Vhodný pro temeno hlavy a čelo
- Stimuluje nervový systém a zmírňuje bolesti hlavy a křeče
- Zlepšuje paměť, pomáhá při ličbě astmatu, schizofrenie
Modrý filtr
- Vhodný na hrdlo a hltan
- Snižuje puls a uklidňuje nervy a cévy
- Napomáhá koncentraci
- Má nejvyšší protizánětlivý a dezinfekční účinek
Zelený filtr
- Účinkuje na srdce a plíce
- Vhodný proti zánětům průdušek a silnému kašli
- Pomáhá proti dně, vředům a cystám
- Posiluje pokožku a kosti
Oranžový filtr
- Účinkuje na spodní část břicha
- Pozitivně ovlivňuje ledviny, močový měchýř, střeva, krev a lymfu
- Posiluje imunitu a dodává chuť k jídlu
- Napomáhá koncentraci a pomáhá proti depresi
Červený filtr
- Ideální pro spodní část těla
- Filtr je účinný na nezánětlivé stavy
- Snižuje bolesti v kříži a aktivuje fyzické síly
- Podporuje krevní oběh a tvorbu červených krvinek
Žlutý filtr
- Je standardní součástí balení biolampy
- Vhodný k ozařování oblasti žaludku
- Má univerzální použití
- Posiluje nervový a trávicí systém
- Má pozitivní účinky při cukrovce, klimakteriu a pruhu
Použití
Ujistěte se, že je lampa vypnutá. Zvolte si jeden z barevných filtrů a následně jej nasaďte na obrubu lampy. Pokud budete chtít filtr vyměnit, pevně jej uchopte a mírně kolísavým pohybem jej stáhněte z obruby.
Balení
6 barevných filtrů
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás