Čokoládový tělový peeling 140ml

Čokoládový tělový peeling 140ml

185 Kč
153 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
185 Kč
153 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Kombinace bio kokosového oleje, výtažku z kakaových bobů a mořské soli namíchaná ve vyváženém poměru, zbaví vaši pokožku nežádoucích odumřelých buněk a nečistot. Detoxikuje, hydratuje, regeneruje a zanechá ji pružnou a jemnou.
Určitě oceníte jedinečnou vůni kokosu a čokolády. I díky ní bude pro vás tělový peeling pravidelným rituálem!

Důležitým benefitem pravidelného používání je následné snazší vstřebání účinných látek z tělové kosmetiky. Typickým příkladem jsou gely a krémy na ošetření celulitidy, jejichž účinek se zvýší, pokud je aplikujete na pokožku ošetřenou tělovým peelingem.

Můžete jej použít i jako doplňkový prostředek při ošetřování atopického ekzému.

Pro optimální efekt používejte 1 až 2 x týdně. Před samotným použitím peeling promíchejte a aplikujte tenkou vrstvu na mokrou pokožku. Masírujte pokožku jemnými krouživými pohyby a následně ji opláchněte vlažnou vodou.
Aplikujte také na obzvláště suché partie: paty, kolena a chodidla.

Neobsahuje konzervační ani syntetické látky.

Složení: Sodium Chloride (Sůl), Bio Cocos Nucifera Oil (Bio kokosový rostlinný olej), Bio Helianthus Annuus Seed Oil (Bio slunečnicový olej), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (Mandlový olej), Theobroma Cacao Extract (Kakaový extrakt), Tocop E), Ascorbyl Palmitate (Ester vitaminu C), Ascorbic Acid (Kyselina askorbová - vitamin C)

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás