COMPREFloss Flossband 5x206cm

COMPREFloss Flossband 5x206cm

od 387 Kč
320 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
od 387 Kč
320 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

COMPREFloss Standard Flossband je latexová kompresní guma pro flossing. Využívá se při rehabilitaci, fyzioterapii, před a po namáhavé fyzické aktivitě a sportu. Podporuje rychlejší regeneraci pohybového aparátu, tlumí bolesti a zlepšuje výkonnost.

Kompresní guma se omotává v okolí postiženého svalu nebo kloubu. Následně se daná oblast procvičí, čímž se utlumí funkce receptorů bolesti a hloubkově se stimulují fascie. Po odstranění pryže se tkáně prokrví, hydratují a nasytí tekutinami potřebnými pro rychlejší regeneraci. Kompresní guma zlepšuje mobilitu a flexibilitu, zmírňuje otoky, potlačuje bolest a zpevňuje svaly a klouby.

Můžete si vybrat ze 4 typů kompresních gum s různým stupněm odporu.
Kompresní guma limetkové barvy má slabý odpor, je vhodná pro začátečníky ve flossingu, seniory, ženy, lidi s nižší fyzickou aktivitou a při akutních úrazech.
Kompresní guma borůvkové barvy má střední odpor, je vhodná pro sportovce začátečníky a lidi se slabou pojivovou tkání.
Kompresní guma švestkové barvy má silný odpor, hodí se atletům, sportovcům, lidem s vybudovaným svalstvem a zdravou pojivovou tkání.
Kompresní guma šedé barvy je napevnější. Doporučuje se trénovaným atletem s větší svalovou hmotou.

Použití:
Gumu aplikujte pod nebo nad bolestivé místo a omotejte ji kolem jednoho místa vícekrát, aby se upevnila. Gumu začněte navíjet směrem k srdci, ve směru cirkulace krve. Sílu stažení můžete přizpůsobit podle citlivosti ošetřovaného nebo podle oblasti, kterou ošetřujete. Ovinuté místo se následně procvičí a postrečuje. Po sejmutí gumy se doporučuje ošetřenou oblast ještě procvičit.

Upozornění: Kompresní guma není určena pro těhotné ženy. V případě zdravotních problémů její používání nejprve konzultujte s lékařem.

Rozměry (délka x šířka): 206 x 5 cm
Materiál: přírodní latex

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás