Dětská koupelová sůl 1200g
Sůl do koupele má velké benefity pro lidský organismus. Kromě základních prvků obsahuje minerály, které napomáhají léčení, podporují imunitu, zmírňují příznaky řady nemocí a vyživují pokožku.
Můžete si vybrat ze dvou variant solí do koupele, které jsou vhodné pro děti od 3 let.
Při soplíku a kašli může být velkou pomocí dětská mořská sůl do koupele při nachlazení. Horká koupel v mořské soli pomůže dětem zbavit se únavy a zároveň poskytne příjemnou úlevu. Sůl obsahuje přírodní silice z eukalyptu, rozmarýnu a levandule, které účinně bojují proti nachlazení, uvolňují dýchací cesty a zklidňují organismus.
Použití: Do prázdné vany nasypte 2 víčky mořské soli. Pusťte vodu a postupně vodu promíchejte, dokud se sůl úplně nerozpustí. Po koupeli opláchněte tělo čistou vodou.
Složení: Sodium Chloride, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, aroma, C.I. 19 140, C.I. 42 090
Balení: 1200g
Dětská mořská sůl do koupele pro dobrý spánek obsahuje přírodní silice, které zklidní tělo a mysl, tělo připraví na kvalitní spánek a pomáhají při nespavosti.
Použití: Do prázdné vany nasypte 2 víčky mořské soli. Pusťte vodu a postupně vodu promíchejte, dokud se sůl úplně nerozpustí. Po koupeli se opláchněte čistou vodou.
Složení: Sodium Chloride, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, aroma, C.I. 14 720, C.I. 28 440, C.I. 15 985, Linalool
Balení: 1200g
Související produkty
Recenze 1
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás
Nejlepší sůl pro děti.