Dřevěný masážer na nohy a záda
Hledáte profesionální masážní pomůcku na nohy a záda, kterou můžete používat i doma? Vyzkoušejte dřevěný masážer Akito určený k hloubkové masáži svalů.
Je vyroben z přírodního, precizně opracovaného dřeva, které nezpůsobuje škrábance na pokožce. Výstupky jsou umístěny tak, aby imitovaly tlak prstů maséra, což umožňuje přesný dosah měkkých tkání podél celé páteře.
Dřevěný masážer Akito je výborným pomocníkem při profesionálních terapiích i při automasáži v pohodlí domova. Osvědčil se při zmírnění napětí v oblasti zad, nohou, hlavy a krku, sedacího nervu či při přetížení Achillovy šlachy.
Hlavní výhody:
- vyroben z odolného přírodního dřeva
- na obou koncích jsou gumové kroužky, které zajišťují hladký pohyb bez ohledu na typ povrchu
- snadné použití
- určen k masáži různých částí těla
- šetrný k pokožce
- ideální pro profesionály i pro automasáž
Použití: Před prvním použitím doporučujeme poradit se s fyzioterapeutem. Počáteční masáže jednotlivých partií by měly být krátké a neměly by přesáhnout 30 sekund. Postupně se tento čas může prodloužit až na 5 minut denně. Je důležité, abyste pomůcku příliš netlačili na tělo ani na něj nepřenášeli celou váhu svého těla. Během masáže ležte uvolněně na rovném povrchu a v případě nepříjemného pocitu nebo výskytu modřin masáž přerušte.
Parametry:
Materiál: bukové dřevo
Délka: 38,5 cm
Boční průměr: 8 cm
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás