Elektrická masážní banka Standard

Elektrická masážní banka Standard

783 Kč
647 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
783 Kč
647 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Elektrická masážní baňka je multifunkční zařízení, které v sobě spojuje účinky baňkování a terapie pomocí infračerveného světla a tepla. Je vhodná pro profesionální použití do masážních a kosmetických salonů a ambulancí fyzioterapeutů, ale také pro použití na doma.

Přístroj pracuje ve 12 režimech tlaku a 12 nastaveních teploty, které se nastavují pomocí LCD displeje. Baňka má ergonomický tvar s prohlubněmi pro prsty pro bezpečné a pohodlné uchopení přístroje. Po zapnutí se na displeji začne odpočítávat 20minutový interval.

Baňku můžete přikládat například na záda, šíji, kříže, oblast mezi lopatkami, stehna i břicho, lze použít kdekoli a v jakékoli poloze, při ošetření není nutné ležet. Pracuje na principu negativního vakuového tlaku, tedy na postiženou oblast těla netlačíme, naopak baňka tkáň vytahuje a uvolňuje tak jednotlivé vrstvy svalstva, fascií a kůže.

Účinky baňkování pomocí elektrické baňky
Tlaková masáž prokrvuje, snižuje bolestivost svalů a uvolňuje je, zpevňuje a vyhlazuje pokožku a snižuje viditelnost celulitidy, zmírňuje otoky.
Terapie teplem pomáhá rychleji uvolnit kůži, podkoží a svalstvo, urychluje regeneraci, podporuje prokrvení (vyšší přívod živin a kyslíku do ošetřované oblasti a odvod zplodin metabolismu), uvolňuje napětí a stres.
Červené světlo stimuluje buňky, regeneruje a omlazuje pokožku, sjednocuje její tón, zlepšuje krevní a lymfatický oběh, má kladný vliv na kolagenové struktury v pokožce.

Jak masírovat pomocí elektrické baňky
Baňku podle návodu vybavte čistým filtrem. Na ošetřované místo naneste masážní olej, baňku přikládejte průhlednou částí k pokožce. Zvolte si úroveň tlaku a teploty. Dodržujte dostředivý směr masáže. Při nepohodlí nebo nepříjemných pocitech vypněte podtlak a baňku odstraňte z těla. Při masáži se vyhněte oblasti hrudníku, obličeje a krku.

Čištění přístroje
Použijte měkkou utěrku navlhčenou jemným dezinfekčním prostředkem. Nepoužívejte agresivní a abrazivní čistidla. Přístroj nenamáčejte ani neoplachujte.

Kontraindikace baňkování pomocí elektronické baňky
  • všechny kontraindikace, které jsou platné pro klasické baňkování (akutní infekce, záněty, vředy, podrážděná pokožka, těhotenství, křečové žíly a onemocnění cév, ...)
  • elektronická zařízení implantovaná v těle (kardiostimulátor apod.)
  • alergie (přecitlivělost) na červené světlo

Parametry přístroje:
12 stupňů tlaku
12 stupňů nahřívání
napětí: 5 V
výkon: 5 W
zahřívání: 38-50°C
váha: 220 g

Obsah balení:
elektrická masážní baňka
návod k použití
nabíjecí kabel typu USB-C
3 vyměnitelné filtry

Recenze 6

Marta
19.9.2024

Je to výborná věc k odstranění bolesti, mně pomohla určitě. Doporučuji na 100%.

0.0.0
velvesa
Diana
30.6.2024

Dostala jsem v plné míře to, čím jsem počítala. Děkuji pěkně❣️

0.0.0
velvesa
Iveta
28.12.2023

Doporučuji je to dobrá baňka

0.0.0
velvesa
Rita
29.11.2023

Jsem naprosto spokojená s produktem, super, že ani na baňkování zad nepotřebujete externí pomoc a sílu sání umíte přizpůsobit potřebám různých částí těla.

0.0.0
velvesa
Erdei Attila
21.11.2023

Perfektní!

0.0.0
velvesa
Denisa
30.10.2023

Jsem velmi spokojena

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás