Elektrická topná poduška BEURER HK 125 XXL
Výhřevná poduška Beurer HK 125 XXL od německého výrobce Beurer.
Tento výhřevný polštář má řadu úžasných vlastností a funkcí.
Díky materiálu z mikrovlákna je prodyšná a příjemná na dotek.
Její rozměry až 60 x 40 cm ji řadí k největším podušku v třídě Beurer.
Polštář má inovativní ovladač s LED světýlky. Tento ovladač nabízí komfortní elektronické ovládání teploty podušky prostřednictvím 6 nastavení teploty. Takže nyní můžete nastavit vhodnou teplotu, tak jak to máte rádi. Navíc je ovladač odnímatelný!
Návlek podušky se dá jednoduše svléknout a vyprat v pračce nebo v rukou do 30 ° C. Jaká jednoduchá údržba!
O bezpečnost se stará Beurer Safety Systém - ochrana proti přehřátí. Díky tomuto systému se podložka vypne v případě, že topná spirála uvnitř podložky je poškozena a hrozilo by nebezpečí prohoření. Automatické vypnutí zas podušku vypne přibližně po 90 minutách.
Poduška také disponuje rychloohřevem, netřeba tedy dlouho čekat na příjemné teplo.
Navíc má poduška certifikát Oeko-Tex 100! Oeko-Tex: Textilie použité pro toto zařízení splňují přísné ekologické požadavky Oeko-Tex Standard 100, ověřené Hohenstein Research Institute.
Dopřejte si odpočinek po náročném dni. Nechte se hýčkat jako ve wellnesu příjemným teplem s kvalitou Beurer!
Charakteristika a technické údaje:
extra měkký povrch, prodyšná
odvádí vlhkost
odnímatelný spínač s LED světlem
možnost prát v pračce při teplotě 30 ° C
BSS ochrana proti přehřátí
6 nastavení teploty
automatické vypnutí po cca 90 min
odnímatelný mikro-vláknový potah
extra velká XXL rozměr cca: 60x40 cm
100W
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás