Elektrické lehátko Lipt® Goodwill Basic

Elektrické lehátko Lipt® Goodwill Basic

od 22 990 Kč
19 000 Kč bez DPH

										
																		
									
									

Cena dopravy v rámci celé ČR: 999 Kč s DPH

+
-
od 22 990 Kč
19 000 Kčbez DPH
SKLADEM 2 ks (3. 5. 2024 u vás)
Info o doručení

Cena dopravy v rámci celé ČR: 999 Kč s DPH

Dvoudílné elektrické lehátko s polohovatelným podhlavníkem vhodné pro masáž, fyzioterapii nebo jako vyšetřovací lehátko.

Zdvih lehátka se ovládá praktickým rámovým ovladačem. Přistoupením ovladače se lehátko zvedá směrem nahoru a pozvednutím ovladače nohou se lehátko posouvá směrem dolů.

Lehátko se skládá ze dvou částí. V opěrce hlavy naleznete otvor pro obličej krytý zátkou. Tuto část lze polohovat do 30° směrem nahoru a do 70° směrem dolů. Umožňuje to pohodlné podložení hlavy nebo nohou klienta a jeho napolohování pro lepší přístup například při masáži šíje. Na přední straně jsou nožičky lehátka vybaveny kolečky pro snazší přesun lehátka v prostoru.

Lehátko je čalouněno PVC/PU koženkou s vysokou elasticitou a odolností. Tento typ koženky je mimořádně příjemný na dotek, povrch je velmi hebký.

Technické parametry

Rozměry lehátka

 

Šířka

73,5 cm

Délka

196 cm

Opěrka hlavy

41 cm

Tělová část

153 cm

Tloušťka čalounění

6 cm

Další parametry

Nastavení výšky

44 - 94 cm

Nosnost

200 kg

Ovladač

rámový

Kolečka v přední části

ano

Váha lehátka

59 kg

Barvy

Koženka

krémová

 

černá

Konstrukce

černá

Polohovatelný podhlavník

Hlavovou část lehátka lze naklápět směrem nahoru i dolů. Jako opěrka hlavy nebo nohou poslouží až do úhlu 30° a sklopit směrem dolů ji lze do úhlu 70°.

“

Pohodlné a praktické čalounění

Vinylová PVC/PU koženka velmi jemná na dotek, stálobarevná, elastická a odolná. Lehátko je čalouněno 6 cm středně tvrdou pěnou, která nabízí komfort i při delším ležení na lehátku.

“

Rámový ovladač zdvihu lehátka

Nastavení výšky lehátka se ovládá rámovým ovladačem kolem spodní konstrukce lehátka. Při změně výšky lehátka si nemusíte utírat ruce, lehátko pohodlně ovládáte nohou.

Pokud rámový ovladač v kterémkoli místě přistoupíte, lehátko se posouvá směrem nahoru. Posun lehátka směrem dolů zabezpečíte zvednutím rámového ovladače chodidlem. Rozsah výšky od 44 po 94 cm je dostatečný pro pohodlnou práci maséra i pro bezpečné nasedání a sesedání klientů z lehátka.

“

Kolečka pro snazší pohyb

Pro usnadnění pohybu s poměrně těžkým elektrickým lehátkem, například při úklidu podlahy, je přední část konstrukce vybavena kolečky. Lehátko stačí jemně zvednout za zadní část a na kolečkách přesunout, kam potřebujete.

“

Výkonný a tichý motor

Spolehlivý a tichý motor ve spodní části konstrukce zajišťuje nosnost až 200 kg. Vysoká nosnost umožňuje masérovi a terapeutovi bez obav se opřít při masáži či manipulaci do klienta nebo lehátka.

“

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás