Elektrické lehátko ZIAN E3 šedé

Elektrické lehátko ZIAN E3 šedé
Elektrické lehátko ZIAN E3 šedé
Elektrické lehátko ZIAN E3 šedé
Elektrické lehátko ZIAN E3 šedé
Elektrické lehátko ZIAN E3 šedé
Elektrické lehátko ZIAN E3 šedé
Elektrické lehátko ZIAN E3 šedé
Elektrické lehátko ZIAN E3 šedé
Elektrické lehátko ZIAN E3 šedé

Elektrické lehátko ZIAN E3 šedé

44 590 Kč
36 851 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
44 590 Kč
36 851 Kčbez DPH

Elektrické lehátko ZIAN E3 je určeno především pro fyzioterapii, rehabilitaci a masáže, ale vhodné je i do kosmetického salonu. Díky velkému rozsahu nastavení výšky 56 - 88 cm se na lehátko snadno dostanou i pohybově omezení klienti. 

Elektrický stůl ZIAN E3 je vybaven třemi výkonnými motory, kterými se ovládá nastavení výšky lehátka, sklon opěrky zad a sklon sedací části. Všechny elektricky ovládané prvky se nastavují pomocí ručního ovladače, který je součástí balení

Na jedné straně spodního rámu jsou kolečka, díky kterým se lehátkem snadno manipuluje v prostoru. 

Sedací část je vybavena dvěma typy opěrek pod ruce. Odnímatelné opěrky rukou o šířce 11 cm na bocích přizpůsobují svůj úhel nastavení lehátka. Opěrky loktů u hlavové části o šířce 12 cm využijete při poloze klienta na břiše. Ovládají se pneumatickou páčkou.

Elektrické lehátko ZIAN E3 je vybaveno otvorem na obličej v konstrukci lehátka. Otvor je kryt zátkou. Součástí balení je polštářek pod nohy v barvě lehátka.

Pohodlné čalounění PU kůží je odolné, příjemné na dotek a snadno se udržuje v hygienické čistotě

Technické parametry:
Nosnost: 175 kg
Nastavitelná výška: 56 - 88 cm
Délka lehátka: 198 cm
Šířka lehátka: 72 cm (94 cm s loketními opěrkami)
Rozsah pohybu hlavové části: do 65° směrem nahoru a do 20° směrem dolů
Rozsah pohybu sedáku: do 20° směrem nahoru (zdvih do stříšky)
Kolečka: ano
Barva konstrukce: bílá
Barva čalounění: tmavě šedá
Hmotnost lehátka: 77 kg

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás