Ergonomická klekačka Groco

Ergonomická klekačka Groco

2 690 Kč
2 223 Kč bez DPH

										
																		
									
									
+
-
2 690 Kč
2 223 Kčbez DPH

Ergonomická klekačka GROCO je sedadlo, které pomáhá řešit obtíže spojené se sedavým způsobem života nebo sedavým zaměstnáním. Je řešena tak, abyste předešli bolestem zad. Opora kolen je skloněna dopředu a vytváří vyvážený úhel mezi horní a dolní částí těla, tím odbřemení dolní části zad.

Výrazně snižuje svalové napětí a napomáhá ve zlepšování cirkulace a předchází zánětům v krční a bederní části páteře a končetinách. Využít ho mohou maséři, terapeuti nebo kosmetičky při práci, je vhodný i pro domácí použití.

Klekačka je vyrobena z dubového dřeva a opěrky jsou vyztužené a čalouněné látkou pro pohodlné sezení. Disponuje kolečky pro snadný pohyb. Konstrukce klekačky je flexibilní a lze nastavit výšku sedu a současně úhel sklonu opěradla kolen.

Výhody:
  • Podporuje správné držení těla
  • Snižuje napětí v krční páteři a zabraňuje tak bolesti hlavy
  • Posiluje základní svaly páteře a snižuje sklon k hrbení
  • Vzpřímená poloha uvolňuje horní dýchací soustavu
  • Zamezuje bolestem ramen a rukou a syndromu karpálnímu tunelu
  • Jejím používáním posílíte břišní svaly
  • Snižuje pocit tíhy a otoků v nohou

Rozměry:
Šířka: 46 cm
Výška: 56 cm
Hloubka: 65 cm
Výška sedu: 56-72 cm
Hloubka sedu: 30 cm
Šířka sedu: 40 cm
Nosnost: 100 kg

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás