Éterický olej Eukalyptus citriodora 10ml
100% přírodní éterický olej vyrobený z eukalyptu citriodora, který má svěží citrusovou vůni. Je vhodný do aromalampy nebo difuzéru, do koupele nebo jako přísada do rostlinného oleje pro masáž. Má široké využití v masážních a wellness zařízeních i v domácnostech.
Používá se zejména při nachlazení a chřipce, má dezinfekční a protizánětlivé účinky. Působí proti virům a bakteriím, pomáhá při dýchacích problémech, rýmě, uvolňuje ucpané dutiny a pomáhá zmírňovat kašel a snižovat horečku.
Kromě toho je účinný při bolestech hlavy a migréně. Na pokožku má jemný chladivý účinek, pomáhá zmírňovat bolest svalů a uvolňuje svalové křeče. Eukalyptus osvěžuje, zlepšuje náladu, zmírňuje stres a podporuje soustředění.
Návod k použití:
Inhalace: Do vody v aromalampě nebo difuzéru přidejte 2-8 kapek éterické směsi podle požadované intenzity vůně nebo velikosti místnosti. Zapalte svíčku nebo zapněte difuzér a vůně z oleje osvěží interiér. Při dýchacích potížích nakapejte pár kapek na papírový kapesník a pomalu vdechujte.
Koupel: Smíchejte 3 - 10 kapek oleje v nosném základu, přidejte směs do vany s vodou o teplotě 35 - 37 °C. Doporučená délka koupele je 15 - 20 minut.
Masáž: Přidejte 7-45 kapek esenciálního oleje do 50 ml rostlinného oleje a začněte masáž.
Upozornění: Esenciální olej je určen pouze k vnějšímu použití. Nedoporučuje se aplikovat na pokožku neředěný. Před použitím otestujte snášenlivost nanesením malého množství oleje na pokožku předloktí. Uchovávejte mimo dosah dětí. Zabraňte styku oleje s očima.
Složení (INCI): Eucalyptus Citriodora Oil, Citronellol*, Linalool*, Limonene*, Eugenol* (*přirozená součást éterických olejů)
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás