Hřejivý sprej s hořčíkem SPORT BEFORE 125ml
Nenechte nic náhodě a připravte své tělo na ten nejlepší sportovní výkon s hřejivým sprejem SPORT BEFORE. Jedinečná kombinace hořčíku a kapsaicinu účinně podporuje zahřátí a relaxaci, čímž se vytvoří základ pro intenzivní fyzickou námahu. Připravte se na špičkový výkon při běhu, cyklistice či turistice. Sprej SPORT BEFORE ocení i senioři, pro které je skvělým pomocníkem při prevenci zranění.
Hořčík je klíčový pro uvolnění svalového napětí, křečí, regeneraci a celkovou relaxaci. Kapsaicin dokáže díky svým hřejivým vlastnostem účinně tlumit bolest. Kombinace těchto dvou složek ve spreji SPORT BEFORE pomáhá zahřát a uvolnit svaly, což je klíčové pro optimální výkon při jakékoli sportovní aktivitě.
Použití: Nastříkejte 15 - 20 pumpiček na požadovanou část těla a vmasírujte do pokožky. Pro nejlepší výsledky je ideální použít alespoň 15 minut před tréninkem nebo jakoukoli fyzickou aktivitou.
Upozornění: Zabraňte vniknutí do očí nebo na sliznice. Uchovávejte mimo dosah dětí. Při jeho použití se může objevit brnění nebo štípání v důsledku obsahu hořčíkové soli a kapsaicinu.
Skladování: Skladujte při pokojové teplotě, chraňte před vysokými teplotami.
Balení: 125 ml
Složení (INCI): Aqua, Magnesium Chloride, Polysorbate 20, Caprylic/Capric Trygliceride, Magnesium Sulfate, Potassium Chloride, Sodium Chloride, Calcium Chloride, Capsaicin
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás