Hroznový rostlinný masážní olej 1000ml

Hroznový rostlinný masážní olej 1000ml

409 Kč
338 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
409 Kč
338 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (26. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Hroznová jadérka jsou velmi cenná surovina plná antioxidantů, polyfenolů, vitaminu E a se zvlhčujícím účinkem. Dokonce maďarský král Maxmilián I je považoval za tak hodnotné, že výroba oleje z hroznových jadérek byla královská monopolem do roku 1596. V těch dobách to bylo hodnotnější než zlato. Doporučený pro suchou a vyčerpanou pokožku.

Zachovává pružnost pokožky, poskytuje jí pevnost. Vysoký obsah vitamínů a antioxidantů vede k posílení imunitního systému. Snadno a rychle se vstřebává. Vhodný na prevenci vrásek kolem očí a dekoltu. Pro všechny typy pleti, hlavně na stárnoucí a suchou pokožku. Dlouhodobé používání zabraňuje předčasnému stárnutí pokožky.

Složení: Olus oil, Parfum, Vitis Venifera Seed oil, Butylphenyl Methylpropional

Recenze 7

Chivuta
29.9.2024

Skvělý olej, má příjemnou vůni a ruce kloužou snadněji díky dobré konzistenci.

0.0.0
velvesa
Kristína
12.9.2024

Výborná konzistence a vůně je opravdu nádherná.

0.0.0
velvesa
Ladislav
6.2.2024

Je pravda ze jsem jich už vyzkoušel více, ale k hroznovému se opět rád vracím, krásná vůně, olej je trochu tužší a mně se s ním pracuje skvěle

0.0.0
velvesa
Marta
7.12.2023

Krásně voní

0.0.0
velvesa
Barbora
8.6.2023

Nejlepší oleje na světě

0.0.0
velvesa
E.Bystrický
18.1.2023

Děkuji za tento olej, doporučuji každému, kdo má rád vůni hroznového vína. Olej je kvalitní a při používání dlouho vydrží.

0.0.0
velvesa
Anonymní zákazník
13.9.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás