Jednorázový podhlavník U 50ks 40g/m2

Jednorázový podhlavník U 50ks 40g/m2

165 Kč
136 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
165 Kč
136 Kčbez DPH
SKLADEM 20 a více ks (26. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Jednorázové podhlavníky z netkané textilie. Tento hygienický materiál je hebký, příjemný na dotek, hydrofilní - dobře saje tekutiny. Vhodné pro masážní lehátka a židle s podhlavníkem ve tvaru U. Jednorázové podhlavníky jsou vysokým hygienickým standardem pro každý provoz.

Gramáž: 40g/m2
Balení: 50 kusů
Rozměry: 34,5 x 28 cm

Recenze 23

Zoltán
22.9.2024

Tento produkt již používám 2 roky a můžu jen doporučit. Webshop je dobře přehledný, používání snadné, rychlé a precizní doručení. Dobrá volba.

0.0.0
velvesa
Soňa
19.8.2024

Jsou super,doporučuji

0.0.0
velvesa
D.Kata
16.7.2024

Produkt používám již dlouho, s radostí doporučuji.

0.0.0
velvesa
Gabriela
8.4.2024

Jsem spokojená, jsou dobré...

0.0.0
velvesa
Jana
10.12.2023

Velmi dobrá kvalita, rychlé doručení. Super.

0.0.0
velvesa
Laura
16.7.2023

Super. Doporučuji

0.0.0
velvesa
Éva
23.1.2023

Rychle doručeno. Praktické, moji klienti je milují. Velice dobrá kvalita.

0.0.0
velvesa
Gyula
16.12.2022

Rychlé doručení, kvalitní a užitečný produkt. Umím jen doporučovat.

0.0.0
velvesa
Josef
17.10.2022

Jak s prostěradly: praktické, rychlé, hygienické. Hustší jsou lepší.

0.0.0
velvesa
Adéla
8.9.2022

Rozhodně doporučuji tyto silnější. Jsou hygienické ale přitom pevné. Klienti si pochvalují pohodlnost. A mě se neničí podhlavník od make-upu.

0.0.0
velvesa
Aurélia
28.7.2022

Tento produkt jsem si oblíbila. Neničí se povrch podhlavníku, je pocit hygieničnosti. A pacient/klient má příjemnější pocit.

0.0.0
velvesa
Pártl Jurás Erzsébet
26.5.2022

Mám velmi ráda tento produkt, z hygienických důvodů. Tvář klienta se nedotýká přímo a je snazší čištění podhlavníku.

0.0.0
velvesa
Kristína
4.5.2022

S podhlavníky v tomto provedení a gramáži mám dobré zkušenosti, nikdy mě nezklamali. Nakupuji vždy větší množství balení, abych pokryla svoji spotřebu.

0.0.0
velvesa
Ivan S.
29.4.2022

S podhlavníky jsem spokojen zejména co se gramáže týče. Jsou praktické, vždy je mám po ruce a jsou skvělá náhrada za ručníky.

0.0.0
velvesa
Simona T.
19.4.2022

Podhlavníky používám poměrně často, jelikož moje klientela je dost velká. Podhlavníky se nelepí na obličej, jsou praktické.

0.0.0
velvesa
Antonela
11.4.2022

Objednala jsem si jednorázové podhlavníky U 50ks 40g/m2. Jsou velmi praktické. Vždy je používám na odnímatelné opěrce hlavy ve tvaru podkovy. Materiál je velmi jemný a příjemný pro tvář zákazníka a zároveň je velmi savý. S nákupem jsem velmi spokojena.

0.0.0
velvesa
filip.basny
2.4.2022

Dobré místo ručníků.

0.0.0
velvesa
Anonymní zákazník
18.8.2024

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Anonymní zákazník
9.7.2024

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Carmen-Anelisse
29.4.2024

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Cristina Manea
9.2.2024

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Victory Fyzio
5.7.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
S.P MASAJ & REIKI SRL
3.7.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás