JELEN Bylinné mazání 250ml
Bylinný krém s příjemnou vůní léčivých rostlin pomáhá regenerovat, ošetřit a osvěžit namožené svaly a klouby.
Hlavními složkami bylinného krému je kostival, jalovec, rozmarýn, levandule a máta. Kostival pomáhá vyplavovat toxiny z bolestivých míst, jalovec podporuje obnovu tkání v kloubech, rozmarýn jemně zahřeje a uvolňuje unavené svaly, levandule ošetřuje pokožku a máta přináší příjemný chladivý účinek.
Jelen je certifikovaná kosmetika, která obsahuje přírodní bylinné výtažky a je šetrná k pokožce. Krémy Jelen jsou určeny k masáži a natírání přetížených svalů a kloubů po náročné fyzické aktivitě nebo sportu. Vhodné pro každodenní použití pro všechny, kteří ocení sílu přírodních bylin pro péči o tělo.
Použití: Jemně vmasírujte na bolestivá místa, nechte vstřebat a působit.
Upozornění: Nepoužívejte na pokožku tváře. Vyhněte se kontaktu s očima nebo sliznicemi. Nepoužívejte, pokud jste alergičtí na některou složku krému. Po aplikaci si umyjte ruce mýdlem pod proudem teplé vody. Nevhodné pro děti do 3 let a těhotné ženy.
Složení (INCI): Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, Glycerin, Alcohol Denat., Glyceryl Stearate, Benzyl Alcohol, Symphytum Officinale Root Extract, Caprylyl Glycol, Arnica Montana Flower Extract, Achillea Millefolium Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Xanthan Gum, Limonene, Citrus Limon Peel Oil, Juniperus Communis Fruit Oil, Benzoic Acid, Mentha Piperita Oil, Tocopherol, Dehydroacetic Acid, Linalool.
Objem: 250 ml
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás