Kosmetické lehátko elektrické MABEL E3
Variabilní multifunkční lehátko pro kosmetické a masérské salony. Lehátko stojí na tenkém, ale stabilním podstavci. Sedací část lze snížit až na úroveň 56 cm, což umožňuje pohodlné nasedání i pro nižší, starší a pohybově hendikepované klienty.
3 výkonné, ale tiché motory ovládají výšku lehátka, sklon opěradla a náklon sedadla (kolébka). Lehátko lze nastavit až do vodorovné polohy. Přepínací tlačítka s nulovou polohou a dvěma směry na ovládání motorů jsou zabudovány na spodních částech zádové opěrky a sedadla.
Lehátko je vybaveno bezpečnostními senzory a funkcí RESET, která umožňuje vrátit lehátko do základní polohy stiskem jediného tlačítka. Na zadní části zádové opěrky se nachází elektronický bezpečnostní senzor, který zastaví pohyb lehátka, pokud je za ním překážka. Splňuje tak vysoké požadavky na bezpečnost při práci, předchází úrazům a poškozením lehátka. Druhý bezpečnostní manuální senzor nedovolí návrat lehátka do základní polohy po stisknutí tlačítka RESET, pokud je vysunuta spodní část opěrky nohou.
Lehátko nabízí mnoho možností polohování. Výška sedáku od 56 do 87 cm, opěradlo do úhlu 75°, sklon sedáku (kolébka) do úhlu 30°.
Opěrka nohou je sklopná až do úhlu 80° pomocí pneumatické páčky a její koncový díl se dá ručně vysunout. Opěrku hlavy je možné zcela vysunout (odstranit) a napolohovat ve třech směrech. Součástí opěrky hlavy je výřez na obličej krytý zátkou. Opěrky rukou můžete vyklopit nebo úplně odebrat. Dostanete se tak pohodlně ke klientovi.
Čalounění lehátka je z kvalitní umělé (PU) kůže, která se snadno čistí a udržuje.
Technické parametry:
Nosnost: 175 kg
Délka: 178,5 cm
Šířka bez područek: 60,4 cm
Šířka s područkami: 84 cm
Výška: 56-87 cm
Hmotnost: 100 kg
Náklon opěradla: do 75°
Sklon sedáku: do 30°
Sklon opěrky nohou: do 80°
Bezpečnostní senzory: elektronický + manuální
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás