Lávové kameny Lipt® střední 12ks

Lávové kameny Lipt® střední 12ks

758 Kč
626 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
758 Kč
626 Kčbez DPH

12 kusová sada lávových kamenů pro masáž různých částí těla. Kameny jsou vyrobeny z černého čediče, který má unikátní tepelně-akumulační vlastnosti, rychle se zahřeje a dlouho udržuje teplo.

Všechny kameny mají stejnou velikost, jsou ručně leštěné, bez použití vosku, barviv a tvarované do oválu. Hladké, oblé hrany zajišťují snadný průběh masáže, dokonale sednou do dlaně maséra a dobře kloužou po pokožce.

Masáž a terapie lávovými kameny dokáže efektivně uvolnit a zahřát pokožku, svaly a klouby, podporuje správnou cirkulaci krve a lymfy a regeneraci organismu.

Sada obsahuje:
12 lávových kamenů (6,5 x 4,7 x 1,7 cm)

Materiál: 100% čedič

Recenze 2

DádaZ
3.12.2024

Bohužel nejsem spokojená. Tvar i opracování dobré, ale pouští černou barvu. Klient je celý jako kominík a já mám ruce a nehty jako automechanik. Nepůsobí to z pohledu klienta moc příjemně a mě samotné se nelíbí, že je klient, já i prádlo černé.

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

(po komunikaci) Lávové kameny jsou opracovány broušením, před prvním použitím je třeba je důkladně mechanicky očistit a odmastit, případně nechat i odležet v roztoku čisticího prostředku.

3.12.2024
velvesa
Adela
19.12.2023

Kameny mají pravidelný a stejný tvar, dobře se s nimi pracuje, ALE pouštějí barvu a ve srovnání s kameny, které jsem měla možnost používat předtím, teplo drží mnohem kratší dobu.

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

U opracovaných kamenů může na nich z výroby zůstat kamenný prach, kameny je třeba před prvním použitím důkladně očistit. Tepelně-akumulační schopnost kamenů závisí na jejich složení, resp. složení lávy, ze které jsou opracovány.

4.1.2024
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás