Meruňkový olej LZS 250ml

Meruňkový olej LZS 250ml

270 Kč
223 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
270 Kč
223 Kčbez DPH

Vynikající pleťový a masážní olej s velkým množstvím nenasycených esenciálních kyselin dodává pokožce vysoký podíl vitamínu A a E. Vhodný pro všechny typy pokožky, zvláště vhodný na dětskou pokožku, výborný i pro kojence a batolata. Ošetřuje a regeneruje suchou a popraskanou kůži, blahodárně působí při potížích s akné a ekzémy, pečuje o kůži poškozenou nadměrným opalováním. Je také vhodný pro péči o vlasy a ruce formou zábalů.

I když se olej jmenuje meruňkový, lisuje se za studena z meruňkových jadérek, ne z oblíbených plodů meruňky, nevoní tudíž po meruňkách.

Kombinací rostlinných olejů a přírodních esenciálních olejů si můžete vytvořit svůj osobní masážní olej.

Recenze 2

Michaela
25.6.2024

Nádherná vůně i konzistence. Použila jsem na levandulový macerát. Vřele doporučuji.

0.0.0
velvesa
Monika
4.3.2023

Smrdí místo aby voněl! Jsem na pochybách jestli se nespletli a nenaplnili lahvičku jiným rostlinným olejem. O meruňce ani zvěsti ani slechu!

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Vážená paní Moniko, meruňkový olej se získává z meruňkových semen. Není proto důvod, aby voněl po meruňce, protože samotné semeno meruňky, které se nachází uvnitř tvrdé pecky, je hořké.

15.3.2023
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás