Ohřívač olejů

Ohřívač olejů

969 Kč
801 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt se již neprodává.

Elektrický ohřívač olejů s příjemným oblým designem. Jediným šťuknutím tlačítka je podle množství oleje do 20 minut masážní olej nahřátý na teplotu cca 60°C. Masáž olejem teplejším jako lidské tělo je velmi relaxační, svaly a klouby se rychleji přehřejí a uvolní.

Součástí balení je 300 ml nádobka na olej s dávkovačem, která se z ohřívače snadno vybírá. Dokupte si další láhve na olej a mějte vždy připraven příjemně teplý olej dle preference právě příchozího klienta.

Rozměry: 16,5 x 16,5 x 22 cm

Recenze 6

Dékány János
22.2.2023

Pracuji jako chiropraktik už 15 let a tohle je již můj druhý přístroj, neboť jeho předchůdce mi bohužel vícekrát spadl. Používám při masáži. Velmi vděčný přístroj, olej neplňte doplna, neboť se déle poté ohřívá. Dobrý produkt!

0.0.0
velvesa
Dudău Nicoleta
2.1.2023

Velmi dobrý produkt, miluji teplý masážní olej, je tak příjemný.

0.0.0
velvesa
Daniela
1.11.2022

Velice užitečný produkt!! Udržuje olej při optimální teplotě pro použití, zejména v chladném období. Doporučuji!!

0.0.0
velvesa
Stanislav
22.4.2022

Ohřívač na olej je super, hlavně v chladném období, akorát je trošku nedomyšlená ta pumpicka, ať je olej jakkoli nahřátý, 2-3 dávky z pumpičky jsou stále studené. Pumpicku proto nepoužívám, ale nalévám si to přímo do dlani, spíše by se na láhve hodila zátka s dírkou.

0.0.0
velvesa
Anonymní zákazník
26.10.2022

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Maria
5.10.2022

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás