Parafínová lázeň s výpustným ventilem PL 55
Technologicky vyspělé zařízení, je primárně určeno pro ohřev parafínu. Unikátní svým velkým objemem, který jej předurčuje do kapacitně větších provozů poskytujících parafínové procedury.
Dá se použít také pro ohřev fangoparafínu nebo balneologické rašeliny.
Je vyrobeno z chromniklové (nerezové) oceli s použitím nejmodernější elektroniky a technologie pro ohřev. Provoz je tím pádem efektivní a ekonomicky úsporný.
Spolehnout se můžete na dlouhou životnost přístroje.
Součástí zařízení je i podstavec, slouží pro lepší mobilitu, bezpečnost a snadnou manipulaci v prostoru. Kolečka na podstavci mají bezpečnostní (aretační) prvky pro zajištění polohy.
Provoz vám usnadní i výpustný ventil na parafín/vodu.
Jak obsluhovat parafínovou koupel PL 55?
1. Před prvním použitím je nutné zařízení omýt vodou a prostředkem určeným k ošetřování nerezových materiálů.
2. Po umytí sejměte plastovou zátku a nalijte do vnitřního prostoru destilovanou vodu (přibližně 10 l). Hladina musí dosáhnout minimální hranice 3 cm od okraje nálevky.
3. Naplňte vanu směsí parafínu a parafínového oleje.
4. Zapněte hlavní vypínač.
5. Prostřednictvím regulátoru nastavte teplotu na hodnotu, kterou potřebujete.
Technické parametry:
Materiál: nerez (chromniklová ocel)
Model: PL 55
Regulátor (on-off): digitální
Připojení do sítě: 230 V
Výkon: 1400 W
Výpustný ventil: ano (voda/parafín)
Vnější rozměry: 79,2 x 70,3 x 90 cm
Objem: 55 l
Váha zařízení: přibližně 43 kg
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás