Pasta na mytí rukou 500ml

Pasta na mytí rukou 500ml

176 Kč
145 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
176 Kč
145 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

NATULA Pasta s obsahem jílu opoka, vyrobená z přírodních ingrediencí, je účinným prostředkem na mytí rukou. Dokonale odstraňuje odolné nečistoty, například po masážních olejích, krémech a kosmetických přípravcích. Je ideální volbou pro všechny, jejichž povolání si vyžaduje časté mytí rukou - ať už jsou to maséři, fyzioterapeuti, kosmetičky, lékaři a podobně.

Pasta funguje nejen jako aktivní čisticí prostředek, ale zároveň jako lehký, jemný peeling. Její přírodní složení má také ochrannou funkci na pokožku. Neobsahuje žádné silikony, parabeny a syntetické přísady. Její příjemná mátová aroma je získána z rostlinných esenciálních olejů.

Opoka je minerál bohatý na oxid křemičitý a vápník. Oxid křemičitý pokožku čistí, zjemňuje a vyhlazuje, chrání ji před zánětlivými procesy, zmírňuje příznaky kožních onemocnění, jako je ekzém a psoriáza, a zvyšuje elasticitu pokožky. Vápník a oxid křemičitý podporují tvorbu kolagenu a elastinu, redukují vrásky a mimické linky.

Složení (INCI): Aqua, Mudstone Powder (Opoka rock), Olea Europaea (Olive) Oil, Cocos Nucifera Oil, Sodium Hydroxide, Cannabis Sativa Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerol, Mentha Arvensis Leaf Oil, Lavandula Angustifolia Flower Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Citral, Limonene, Geraniol, Linalool.

Balení: 500 ml

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás