Plastová láhev pro ohřívač olejů 250ml

Plastová láhev pro ohřívač olejů 250ml

od 22 Kč
19 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
od 22 Kč
19 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (16. 5. 2024 u vás)
Info o doručení

Náhradní plastová láhev o objemu 250 ml, která je určena k ohřevu masážního oleje v ohřívači oleje a následném dávkování optimálního množství při masírování přes vámi preferovaný typ uzávěru. Jako uzávěr můžete použít dávkovací pumpu nebo flip top víko.

Láhev lze z ohřívače vyjmout a volně s ní manipulovat, případně ji umístit do pouzdra s opaskem, kde vám bude během práce vždy po ruce.
Je vyrobena z odolného a nezávadného HDPE plastového materiálu. Tento materiál nemá žádný vliv na kvalitu masážního oleje ani při častém používání.

Použití láhve v ohřívači masážního oleje
Před vložením láhve ji naplňte potřebným množstvím masážního prostředku a do otvoru ji vkládejte pomalu.
Ve spodní části ohřívače se nachází spínací pojistka. Je to bezpečnostní prvek, jehož zacvaknutím se odblokuje funkce ohřevu.
Indikací zacvaknutí pojistky je „klik“ zvuk při dosednutí láhve na dno otvoru.
Při použití jiných lahví (s menším průměrem než originál) je možné, že budete muset mírně upravit polohu láhve v otvoru, aby pojistka zacvakla.

Parametry láhve:
Výška: 17,5 cm
Průměr: 5 cm
Objem: 250 ml
Barva: bílá
Materiál: HDPE plast
Hmotnost: 40 g
Hrdlo: 28/410

Parametry uzávěrů:
Barva: bílá
Materiál: plast PP
Vhodné pro hrdlo: 28/410

Recenze 4

Andrea
13.3.2024

Lahvičky se při zmáčknutí stahují do sebe, takže je musím otevírat a narovnávat. Zdeformované nejdou do ohřívače. Průhledné se zase rychleji roztáhnou, takže pak do ohřívače taky nejdou.

0.0.0
velvesa
Vasudha Fenclová
21.2.2024

Bohužel je lahev trochu užší něž ohřívač a špatně spíná čidlo ohřevu. Musí se s ní manipulovat.

0.0.0
velvesa
Adéla Gutterová
14.12.2023

Ideálně se vleze do ohřívače, neklouže a snadno se doplňuje. Jen by mohl být průhlednější pro lepší orientaci kolik je uvnitř oleje, popř. při nalévání kolik se ještě vleze.

0.0.0
velvesa
Erika
22.11.2023

Za mě super

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás