Pneuven Relax 6.7

Pneuven Relax 6.7

37 800 Kč
31 500 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt se již neprodává.

Přístroj pracující na principu sekvenční tlakové masáže, určený pro regenerační a podpůrné účely u zdravých jedinců. K přístroji se připojují návleky se 7-mi komorami na končetiny nebo 7-mi komorami na břicho a hýždě, které přístroj řízeným způsobem cyklicky naplňuje vzduchem o stanoveném tlaku a vyprazdňuje. K přístroji lze také pomocí rozdvojek vývodů připojit nejoblíbenější návlek - kalhoty - se 14 komorami.

Přístroj je určen pro regenerační a podpůrné účely:
- k udržování dobrého stavu pokožky v oblasti břicha, boků, stehen, hýždí a končetin
- v kombinaci s vhodným cvičením a dietami k tvarování postavy
- ke kosmetické úpravě oblasti hýždí, břicha a stehen, k předcházení vzniku lipedému a lipohypertrofii (celulitida)
- k relaxaci a regeneraci organizmu po sportovním nebo pracovním zatížení
- k odstranění únavových stavů končetin

Technické parametry:
- síťové napětí: 230 V / 50 Hz     
- počet programů: 58 základních programů
- příkon: 50 VA     
- přepínání komor: automatické
- čerpací výkon: 30 litrů za minutu     
- hmotnost: 5,0 kg
- tlak vzduchu: 0-12 kPa (0-90 mmHg)
- rozměry: 32 x 32 x 14 cm
- programový režim: základní+gradient     
- odsávání: na vyžádání

Volitelné příslušenství:
návlek
- N3NK na nohu, 3 komory - 2 662,00 Kč s DPH
- N7R na ruku, 7 komor - 3 660,00 Kč s DPH
- N7RR na ruku a rameno, 7 komor - 4 153,00 Kč s DPH
- N7N850 na nohu, délka 850 mm - Kč s DPH
- N7N900 na nohu, délka 900 mm - Kč s DPH
- N7BH na břicho a hýždě, 7 komor - 4 818,00 Kč s DPH
- lymfokalhoty - Kč s DPH
- lymfotričko - Kč s DPH
- N7K kalhoty 14 komor - 9 809 Kč s DPH
úprava přístroje - možnost připojení dvou návleků současně

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás