Trigger point masažér Lipt® J

Trigger point masažér Lipt® J

391 Kč
323 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
391 Kč
323 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Speciálně tvarovaná pomůcka pro automasáž a uvolnění spoušťových bodů umožňuje přístup ke ztuhlému svalu z různých úhlů a můžete ji použít v sedu, ve stoje nebo vleže.

Boční a koncové zakulacené úchyty (body 2, 3 a 4) umožňují rozmasírovat si cíleně i těžko dostupná místa na zádech mezi lopatkami, na ramenou, šíji, na zadních stranách stehen a hýždích.

Dva tenčí výstupky (body 5 a 6) jsou vhodné také pro reflexní masáž a pro uvolňující masáž chodidel. Na straně a konci masažéra se nacházejí držadla (body 1, 2 a 3), která umožňují pomůcku pevně uchopit a vyvinout při masáži přiměřený přítlak, aniž by se masažér z rukou vyklouzl.

Všechny masážní body na masažeru můžete využít k masáži kterékoli části těla dle potřeby. Masažér je vhodný nejen pro domácí automasáž, ale také jako pomůcka ve fyzioterapii a rehabilitaci. Díky svému kompaktnímu tvaru je vhodný i pro cestování, zejména pro sportovce nebo lidi, kteří dlouho sedí a řídí.

Používání:
Během ošetření můžete stát sedět nebo ležet. Nahřátí bolestivého svalu suchým teplem před masáží a jeho strečink přispějí k rychlejšímu uvolnění ztuhlých bodů. Uchopte pomůcku za držadla a masážní hroty přiložte na bolavý bod ve svalu. Masažér můžete používat přímo na tělo nebo přes tenkou vrstvu oblečení.

Zatlačte na pomůcku tak, abyste vyvolali pocit bolesti na hranici snesitelnosti a tlačte na stejné místo 10 – 30 sekund. Tlak na masažér můžete střídavě uvolňovat a stupňovat nebo dělejte velmi malé kroužky velikosti mince. Celou masáž 3 až 4x zopakujte až do pocitu úlevy a uvolnění bolestivého bodu. Během celého ošetření zhluboka dýchejte až do břicha.

Rozměry:
61 x 39 cm
Materiál: plast
Barva: zelená

Recenze 2

Tereza
31.10.2023

Praktická rehabilitační pomůcka pro uvolňování spoušťových bodů na těle.

0.0.0
velvesa
Mia
10.9.2023

Velmi praktická a účinná pomůcka pro samouvolňování bolestivých míst, zejména kolem páteře a na trapézách.

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás