Pomerančovo-skořicový rostlinný masážní olej 1000ml

Pomerančovo-skořicový rostlinný masážní olej 1000ml

409 Kč
338 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
409 Kč
338 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Klasická kombinace sladkého pomeranče a skořice přináší blahodárný účinek všem smyslům. Zlepšuje prokrvení pokožky a pomáhá při léčbě celulitidy. Pokožku detoxikuje a má afrodiziakální účinky.

Složení: Olus oil, Parfum, Cinnamal, Eugenol, Limonene, Linalool

Recenze 16

Hana
26.9.2024

Klienti jsou velmi spokojeni. Znovu koupim.

0.0.0
velvesa
Saša
21.9.2024

Maximální spokojenost má i mých klientů

0.0.0
velvesa
Mimi
18.9.2024

Výborný olej pro masáž a nádherná vůně

0.0.0
velvesa
Mirka
24.7.2024

Velmi oblíbený olej na madero. Příjemná vůně. U mých klientek jeden z nejoblíbenějších, objednávám již jen ve velkém - po litrovém balení :-)

0.0.0
velvesa
Maisha
10.4.2024

Krásná vůně, vydrží celou masáž (nemusím jej přilévat)

0.0.0
velvesa
Peter
25.10.2023

Olej je velmi příjemný na tělo a velmi uklidňuje

0.0.0
velvesa
Mima
6.10.2023

Olej příjemné vůně. Za mě 100% spokojenost.

0.0.0
velvesa
Marta
25.8.2023

Příjemná vůně, lehce roztíratelný a kvalitní olej, velká spokojenost.

0.0.0
velvesa
Dagmar Komáromyová
15.8.2023

Olej skořice a pomeranč voňavý, lehce roztíratelný, doufám, že pomerančová kůže zmizí

0.0.0
velvesa
Marta
27.7.2023

Velmi příjemná vůně. Jsem spokojená

0.0.0
velvesa
Vlasta
6.7.2023

Za mě olej s vůní skořice-pomeranc je TOP produkt - i konzistencí i vůní. Doporučuji všemi 10

0.0.0
velvesa
Diana
22.5.2023

Velmi dobře se s olejem pracuje a příjemná vůně

0.0.0
velvesa
Anita
14.3.2023

Jsem velmi spokojena. Doporučuji.

0.0.0
velvesa
Anonymní zákazník
13.7.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Anonymní zákazník
15.12.2022

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Andrea Fedáková
9.11.2022

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás