Přírodně tvarované lávové kameny Trigger Point 2ks
Dva přírodně tvarované čedičové kameny přibližně stejných rozměrů (5 - 7 cm), určené k masáži spoušťových bodů (tzv. trigger points).
Spoušťové body se vytvářejí následkem fyzického a psychického stresu, nesprávnými pohybovými návyky, nekorektním držením těla, sportovním nebo pracovním přetížením svalů. Ve svalu se tak vytvoří uzlík (trigger point), který způsobuje bolest a napětí přímo v postiženém místě nebo který spouští jiné problémy jako bolest hlavy, pískání v uších a podobně.
Kameny pro masáž spoušťových bodů jsou ve tvaru klínu a pomáhají uvolnit lokální bolest a napětí společným působením tepla a přiměřeného tlaku.
Lávové kameny pocházejí ze sopečných říčních koryt v Peru a na rozdíl od ručně opracovaných lávových kamenů jsou tyto tvarovány působením přírodních sil v korytě řeky, díky čemuž mají rozmanitější tvary. Díky sopečnému původu mají kameny vysokou tepelno - akumulační schopnost.
Masáž nahřátými lávovými kameny prohřívá a uvolňuje svaly do hloubky, podporuje psychickou i fyzickou relaxaci a přispívá k celkové regeneraci. Lávové kameny mají pozitivní účinek pro klienta, ale i terapeuta. Ruce maséra jsou při provádění procedury rovněž prohřáté a uvolněné.
Obsah balení:
- 2x lávové kameny k masáži spoušťových bodů (5 - 7 cm)
Uvedené rozměry jsou přibližné. Jelikož u přírodně tvarovaných lávových kamenů nedochází k žádnému následnému opracování, každý kámen má unikátní tvar a velikost.
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás