Rašelina koupelová 250ml - 10ks

Rašelina koupelová 250ml - 10ks

769 Kč
636 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
769 Kč
636 Kčbez DPH

Koupelová rašelina obsahuje organicko-minerální látky prospěšné pro zdravý metabolismus, imunitní systém a pomáhá aktivovat samoléčebný proces organismu. Regenerační rašelinová koupel je oblíbenou procedurou v lázeňských zařízeních a můžete si ji jednoduše dopřát iu sebe doma.

Rašelina má schopnost akumulovat teplo, čímž poskytuje terapii teplem k uvolnění bolestí pohybového aparátu a odstranění svalových křečí. Působí proti zánětům, bakteriím i virům. Rašelinová koupel je také vhodnou procedurou na pomoc při léčbě kožních onemocnění jako akné, psoriáza nebo ekzém. Přináší psychickou pohodu, zmírňuje stres a napětí. Dopřeje tak plnohodnotný relax nejen vašemu tělu, ale také mysli.

Použití na tělo:
Jedno 250 ml balení rašeliny přidejte do vany o přibližně 100 až 150 l vody o teplotě 37 - 38°C a promíchejte. V lázni se doporučuje setrvat přibližně 15 minut. Po proceduře se důkladně omyjte a odpočívejte v teple alespoň 20 minut. Rašelinu můžete bezpečně z vany vypustit, je zpracována na drobné částečky, aby neucpávala odtok běžné vany.

Použití na pleť:
Koupelovou rašelinu můžete použít také jako pleťovou masku. Odstraní toxiny, pleť je po ní přečištěná, vyživená a regenerovaná. Naneste tenkou vrstvu rašeliny na obličej kromě oblasti očí a úst. Nechte ji působit na dobu 10 – 15 minut a následně smyjte. Po ošetření se doporučuje na pleť nanést hydratační krém.

Upozornění:
Pokud se rašelina dostane do očí, vypláchněte je proudem čisté vody. Rašelinovou koupel nepraktikujte v hydromasážních vanách, kde by mohla zanést a poškodit trysky.

Balení:
10 x 250 ml v kartonové krabici

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás