Relaxační krém s hořčíkem SPORT AFTER 200ml

Relaxační krém s hořčíkem SPORT AFTER 200ml

380 Kč
314 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
380 Kč
314 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (2. 1. 2025 u vás)
Info o doručení

Dopřejte si zasloužený relax a uvolnění po intenzivní fyzické aktivitě s relaxačním krémem SPORT AFTER. Obsahuje vše potřebné pro rychlou regeneraci vašich namáhaných svalů a kloubů.
Hořčík, který doplní potřebné minerály a uvolní svalové napětí a extrakt ze zázvoru a arniky, který uklidní namáhané části těla a urychlí regeneraci. Díky svému složení je krém SPORT AFTER dokonalým společníkem pro všechny, kteří se chtějí i po intenzivním tréninku vrátit co nejdříve zpět „do hry“.

Použití: Krém SPORT AFTER používejte po sportovní či jiné fyzické aktivitě pro uvolnění a zregenerování svalů. Naneste na požadované místo a vmasírujte. Lehce se vstřebávající textura umožňuje krému rychle proniknout do pokožky a poskytuje okamžitou úlevu a svěžest.

Upozornění: Zabraňte vniknutí do očí nebo na sliznice. Uchovávejte mimo dosah dětí. Při použití se může objevit brnění nebo mírné štípání, což je normální projev při vstřebávání hořčíku.

Skladování: Skladujte při pokojové teplotě, chraňte před vysokými teplotami.

Balení: 200 ml

Složení (INCI): Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cocos Nucifera Oil, Magnesium Chloride, Glyceryl Stearate, Menthol, Prunus Amiygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Isostearyl Alcohol, Glycine Soja (Soybean) Oil, Polyglyceryl-6 Palmitate/ Succinate, Butylene Glycol Cocoate, Ricinus Communis Seed Oil, Simmondsia Chinesis (Jojoba) Oil, Tocopheryl Acetate, Phenethyl Alcohol, Arnica Montana Flower Extract, Zingiber Officinale (Ginger)Root Extract, Cetearyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorebate, Xanthan Gum, Tocopherol, Ethylcellulose, Sodium Chloride, Potassium Chloride, Magnesium Sulfate, Calcium Chloride

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás