Stacionární lehátko Lipt® G-02

Stacionární lehátko Lipt® G-02

12 990 Kč
10 736 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
									
									

Cena dopravy v rámci celé ČR: 999 Kč s DPH

Tento produkt se již neprodává.

Standardní parametry

Rozměry lehátka

70 x 195 cm

výška

70 cm

Nosnost

200 kg

Čalounění

4 cm

Barvy

Barva koženky

barva rámu

bílá
(RAL 9003)

Stabilní a pohodlné dvoudílné fyzioterapeutické a masérské lehátko s pevnou výškou. Vrchní část lehátka lze pomocí plynové vzpěry jednoduše napolohovat až do úhlu 45° nad úroveň lehátka nebo 35° pod úroveň lehátka. Lehátko je pohodlně čalouněné 4 cm hrubým molitanem a kvalitní, snadno čistitelnou koženkou a vybavené výškově nastavitelnými protiskluzovými nožičkami a držákem na 50 cm plachty.

Dodatečné vybavení a barvu lehátka i konstrukce si můžete zvolit dle svých potřeb a preferencí.

Dodací doba pro lehátka vyráběné na míru je 2-5 týdnů od potvrzení objednávky.

Aktuální skladová zásoba (ihned k odběru):
Dvoudílné lehátko standardního rozměru s koženkou krémové barvy, bílá konstrukce, polohovatelný horní díl, otvor na obličej.
Možnost dokoupit si držák podhlavníku s podhlavníkem v krémové barvě (skladem).

Vybavení za příplatek Cena s DPH
držák podhlavníku a podhlavník v barvě lehátka 1 325 Kč
otvor pro obličej v konstrukci lehátka 1 050 Kč
boční výřezy lehátka 2 450 Kč
změna barvy konstrukce - jakákoliv RAL barva 1 390 Kč
rozměr Vojta-Bobath 1 (90 x 190 cm) 2 625 Kč
rozměr Vojta-Bobath 2 (100 x 200 cm) 3 145 Kč
změna šířky lehátka (min 60 cm / max 90 cm)  
60, 65, 75, 80, 85 cm 1400 Kč
90 cm 2 800 Kč
změna délky lehátka (min 190 cm / max 210 cm)  
190, 200, 205, 210 cm 1400 Kč
změna výšky nohou lehátka 1 770 Kč
změna tloušťky molitanu  
6 cm 445 Kč
8 cm 890 Kč

Držák podhlavníku a podhlavník

Nejvyšší komfort pro klienta - železná konstrukce držáku podhlavníku je odolná a snese i neopatrné opření se. Podhlavník tvaru podkovy (30 x 30 cm) čalouněný v barvě lehátka umožňuje pohodlné ležení klienta na břiše s uvolněným zády a krkem.

“

Otvor pro obličej

Oblý výřez v konstrukci lehátka s rozměry 20 x 12 cm je určen pro obličej klienta, který leží na lehátku v poloze na břiše. U některých ošetřeních je vysloveně nežádoucí, aby měl klient hlavu otočenou stranou. Otvor je krytý dobře padnoucí čalouněnou zátkou.

“

Protiskluzové nastavitelné nožičky

Spodní část nožiček se dá podle potřeby zašroubovat nebo odšroubovat, aby se vyrovnaly případné mírné nerovnosti podlahy a lehátko stálo úplně stabilně. Na spodní části nožičky je gumové protiskluzové kolečko, které zabraňuje posouvání lehátka po podlaze a zároveň chrání podlahu před poškozením.

“

Boční výřezy lehátka

Výřezy lehátka na bocích do tvaru "piškoty" umožňují lepší přístup ke klientovi. Výřezy se dělají podle šablony a v nejužším místě je lehátko na každé straně užší o 5 cm.

“

Držák plachty

Držák na spodní straně lehátka, na který se navlékne rolka s jednorázovými plachtami z papíru nebo netkané textilie. Umožňuje pohodlné odvíjení, prostření a odstřižení plachty bez nutnosti manipulovat s rolí.

“

Změna barvy konstrukce

Vyberte si jakoukoliv barvu z RAL palety podle svých preferencí.

“

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás