Tělový a pleťový masážní olej Atopikderm 50ml

Tělový a pleťový masážní olej Atopikderm 50ml

180 Kč
149 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
180 Kč
149 Kčbez DPH

Tělový a pleťový masážní olej s bohatým složením. Má regenerační a protizánětlivý účinek, který znásobí příjemná, antistresová vůně.
Obsahuje několik olejů lisovaných za studena (bio pupalkový, meruňkový, bio slunečnicový, bio brutnákový, bio sezamový olej, mandlový a makadamiový).
Voňavou složku oleje tvoří směs 100% přírodních esenciálních olejů - levandule extra, geranium, tea tree, heřmánek.
Také obsahuje extrakt z rozmarýnu lékařského, kumarin, tocopherol (Vitamin E) a součásti esenciálních olejů (Linalool, Citronellol, Geraniol, Citral, Limonene).

Čistě přírodní produkt
Neobsahuje konzervační ani syntetické vonné látky, minerální a rafinované oleje.

Dostaňte problémy pod kontrolu
Pravidelným používáním tělového a pleťového masážního oleje Atopikderm můžete dosáhnout výrazného zmírnění svědění, nadměrné citlivosti a zarudnutí.
Psoriáza nebo atopický ekzém jsou onemocnění vážnějšího charakteru. V jejich případě se osvědčí, budete-li olej používat i v klidovém období.
Kožní defekty a onemocnění nemůžeme vnímat pouze z estetického hlediska. Výrazně ovlivňují psychické a emocionální zdraví člověka, proto při hledání vhodných prostředků pro péči o pokožku a léčbu onemocnění musíme uvažovat o řešení, které poskytne nejen krátkodobou úlevu, ale zároveň i prevenci.

Použití
Naneste malé množství na problematické partie na těle, masírujte pokožku a nechte důkladně vstřebat.

Vhodný nejen pro dospělé
Používat jej mohou i děti. Pokud máte doma miminko a nevíte si rady se suchou pokožkou, ošetřujte mu po koupeli pokožku olejem Atopikderm. Po krátké době můžete vidět výrazné zlepšení, pokožka se regeneruje a bude hebká.

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás