Vonná koupelová sůl Kostival lékařský 1300g
Koupelová sůl s výtažkem z kostivalu lékařského, který regeneruje kosti, kostní tkáň a zmírňuje bolesti svalstva či kloubů. Stimuluje krevní oběh a poskytuje potřebné minerály pro výživu, hydrataci a zkrášlení pokožky.
Urychluje proces hojení a oceníte ji po vážnějších úrazech, zlomeninách, při křečových žilách. Stejně efektivně působí při povrchových poraněních, jako jsou modřiny, otoky a odřeniny.
Sůl je určena k relaxační, vonné koupeli, která zmírní stres a dopřeje odpočinek tělu i mysli. Můžete ji také využít jako blahodárný peeling pro pokožku a vlasy. Drobné částečky soli účinně odstraňují odumřelé buňky pokožky a prospívají lepšímu vzhledu a textuře vlasů.
Použití:
Pro celotělovou solnou koupel použijte 2 víčky soli a smíchejte je s cca 60 l vody o teplotě 38 - 45°C. Optimální je v lázni setrvat 15 až 25 minut. Potom se opláchněte čistou vodou a alespoň hodinu odpočívejte v teple. Pro pozitivní výsledek se doporučuje podstupovat koupel 2 až 3 x týdně po dobu 2 - 4 týdnů.
Na koupel nohou smíchejte 1 víko soli s cca 60 l vody 38 - 45°C a následně do roztoku ponořte nohy.
V případě zábalu do 2 litrů vody nasypte 1 víko soli. Do vzniklého roztoku ponořte ručník, gázu nebo vatu a přiložte na bolestivou oblast. Můžete ji provázat suchým obvazem a po hodině místo omyjte čistou vodou. Při závažnějších problémech můžete proceduru provádět i 2 x denně.
Skladování:
Koupelovou sůl skladujte v suchém, tmavém a dobře větraném prostředí s teplotou 5 - 23 °C.
Složení: Chlorid sodný, C.I. 19 140, C.I. 73 015, C.I. 16 225, C.I. 16 720, C.I. 42 051, aroma.
Obsah:
1300 g
Související produkty
Recenze 1
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás
Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .