2-policový regál Baltika

2-policový regál Baltika

885 Kč
731 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
885 Kč
731 Kčbez DPH

Regál BALTIKA má naturální, minimalistický design, vhodný do každého masážního i kosmetického salonu, zdravotnického zařízení nebo domácnosti. Je složen ze dvou poliček z dřevotřísky a konstrukce z lakovaného bambusu.

Regál má několik možností využití. Vrchní polička je nižší, vhodná k odkládání pomůcek pro masáž a kosmetických pomůcek během práce. Dolní polička poskytuje dostatek prostoru pro uložení větších nádob a lahví s masážními oleji, emulzemi a krémy. Praktické zadní a boční stěny zabraňují pádu předmětů z poliček.

Upozornění:
K očištění regálu nepoužívejte silné, agresivní čisticí prostředky. Na pravidelné čištění stačí vlhčený hadřík. Udržujte regál na suchém místě a nevystavujte slunečnímu záření.

Rozměry regálu: 52,5 x 60 x 25 cm (výška x délka x šířka)
Materiál konstrukce: přírodní bambus
Materiál poliček: MDF (dřevotříska)

Rozměry poliček (šířka x výška zadní stěny):
První polička: 23, 5 x 16,5 cm
Druhá polička: 23,5 x 7 cm
Výška prostoru první poličky: 34,5 cm

Balení:
1 ks v demontovaném stavu
Rozměry: 60 x 29 x 9 cm
Hmotnost: 7,4 kg

Recenze 1

Diaconescu Grațiela
7.7.2023

Velice pěkný regál, snadno sestavitelný. Velice kvalitní materiál.

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás