ACE Detoxikační náplasti / polštářky 8ks

ACE Detoxikační náplasti / polštářky 8ks

168 Kč
139 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
168 Kč
139 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (26. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

ACE detoxikační náplasti pohlcují škodlivé látky z těla aplikací na chodidla. Přes pokožku jsou tak odstraňovány toxiny z těla a náplasti mají také stimulační účinek na akupresurní reflexní zóny. Je možné je aplikovat i na jiné bolestivé a oteklé místa těla, nejlépe zároveň s aplikací na chodidla.

Vyznačují se vysokou efektivitou s obsahem kvalitního dubového dřevního octa. Náplast obsahuje pouze přírodní složky vysoké kvality. Veřejnost je má ráda pro jejich ověřené účinky a přístupnou cenu.

Složení: Čistý extrakt dubového dřevního octa, dextrin (z kukuřičných zrn), turmalín (minerál) , rostlinná vláknina, vitamin C, chitosan (z ulit korýšů)

Extrakt dubového dřevního octa má silný detoxikační účinek.
Dextrin - vyrábí se z polysacharidů, v našem případě z kukuřičných zrn. Působí tak že absorbuje do sebe různé škodlivé látky a tím detoxikuje organismus.
Turmalín je minerál, který vyzařuje záporné ionty a mírně elektrické pole a působí tak příznivě a regeneračně na organismus.
Chitosan je polysacharid, vyrábí se z ulit korýšů. Má schopnost na sebe vázat těžké kovy a jiné látky a působí tak detoxikačně na organismus.
Rostlinná vláknina má také absorpční vlastnosti, tím napomáhá při detoxikaci.
Vitamin C (kyselina askorbová) je nejdůležitější vitamin v lidské výživě. Má silné antioxidační a konzervační účinky. Působí protizánětlivě antibakteriálně urychluje hojivé procesy v těle a má důležitou roli ve všech fyziologických dějích.

Účinky náplastí:
  • odstraňují škodlivé látky z lidského organismu
  • zlepšují cirkulaci krve
  • zlepšují spánek
  • urychlují metabolismus
  • pomáhají při chronických dýchacích potížích a astmatu
  • posilují imunitní systém
  • uvolňují svalstvo a snižují bolest
  • snižují únavu
  • zvyšují fyzickou energii
  • zmírňují otoky

Použití: Tradiční a nejúčinnější detoxikace těmito náplastmi se dosáhne aplikací na chodidla. Ideální je nalepit náplasti v noci. Během spánku je tělo v klidu a na polštářek náplasti se nevytváří tlak, při kterém by mohl prasknout. Při používání náplastí na jiné části těla se pro dosažení maximálního detoxikačního účinku doporučuje současné použití náplastí i příslušné reflexní body chodidel nohou. Polštářky náplastí musí být ve stálém styku s tělem, celou svou plochou, jinak se jejich účinnost snižuje.

Doporučená délka užívání je individuální (většinou 2 - 30 dnů, každý den novou náplast). Detoxikaci na daném místě můžete ukončit když se změní barva a zápach náplasti. Náplasti by měly být výrazně čistší a s mírnějším zápachem jako při prvním použití.

Recenze 3

Dominika
17.11.2024

Náplast jsem použila a cítím se lépe, nespala jsem lépe, ale cítím se více odpočatá

0.0.0
velvesa
Jana
7.3.2024

A náplastmi jsem osobně spokojená, a ráda je doporučuji svým zákazníkům. Řeší různé zdravotní potíže.

0.0.0
velvesa
Mirceaa Moldovan
11.7.2023

Shodou okolností jsem po použití náplastí podstoupila v rámci pravidelné kardiologické kontroly soubor rozborů a zjistila jsem podstatné zlepšení výsledků, takže máme co do činění s prospěšným a kvalitním přípravkem!!!

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás