Broskev rostlinný masážní olej 1000ml

Broskev rostlinný masážní olej 1000ml

439 Kč
363 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
439 Kč
363 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (24. 9. 2024 u vás)
Info o doručení

Broskvový masážní olej se vyrábí z broskvových jader a olejového extraktu z květového pylu. Je vhodný pro všechny druhy masáží, ošetření těla a SPA procedury.

Olej z broskvových jader je bohatým zdrojem živin, které podporují omlazení pleti a zpomalují proces stárnutí. Pomáhá redukovat jemné linky a vrásky, zvyšuje pružnost a pevnost pokožky, podporuje její regeneraci a poskytuje jí dostatečnou hydrataci. Zlepšuje prokrvení, zjemňuje pokožku a zlepšuje její celkový stav, což vede ke zdravějšímu a mladistvějšímu vzhledu.

Výtažek z květového pylu je další účinnou látkou, která chrání pokožku před negativními vlivy vnějšího prostředí a pomáhá zpomalovat proces stárnutí. Tento extrakt podporuje rychlou regeneraci pokožky, stimuluje krevní oběh a nasycuje pokožku vitamíny a minerály. Aktivuje metabolické procesy v kožních buňkách.

Lehká vůně broskve navozuje příjemnou atmosféru, zmírňuje stres a únavu a zvyšuje duševní pohodu.

Kromě oleje z broskvových jader a výtažku z květového pylu obsahuje masážní olej také olej z hroznových jader, řepkový olej, olivový olej, ricinový olej a mandlový olej.

Skladování: Výrobek skladujte na tmavém a suchém místě při teplotě 5 až 25 °C.

Složení (INCI): Brassica Campestris Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Prunus Persica Kernel Oil, Pollen Extract, Parfum, Tocopherol, Hexyl cinnamal, d-Limonene, Linalool

Balení: 1 l

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás